Begynde i børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Mussen2

Hvor mange gange besøgte i børnehaven med barnet inden start? Og hvor tæt på opstart var det? Blev i kontaktet af børnehaven inden med henblik på at aftale besøg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

PernilleogLouis

1 gang også var jeg der til et forældremøde - tror faktisk det er de færreste der gider have besøg op til flere gange inden barnet starter

Anmeld

15. maj 2012

Mussen2

kicha skriver:

1 gang også var jeg der til et forældremøde - tror faktisk det er de færreste der gider have besøg op til flere gange inden barnet starter

Ok hvor tæt opstart var det? Hvor længe var i der

Anmeld

15. maj 2012

PernilleogLouis

Mussen2 skriver:

Ok hvor tæt opstart var det? Hvor længe var i der

Måske et måned før - og det var bare 20 min lidt rundvisning også lige hilse på

Anmeld

15. maj 2012

Mussen2

kicha skriver:

Måske et måned før - og det var bare 20 min lidt rundvisning også lige hilse på

Tak for svar

Anmeld

15. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

vi var på besøg en 1 gang i ca 30 min, hvor thea var med og se hendes komende stue, møde de voksende osv. tror det var ca 1md før hun sku starte.

hun havde så også været der på besøg sammen med hendes dp mor inden, så hun kendte stedet ret godt inden. vh stine

Anmeld

15. maj 2012

MinNoah

I odense kommune er alle børnehave legepladser offentlige. Så vi har indtil videre besøgt udenomsarealerne - efter lukketid naturligvis ca. 4 gange, og vi vil besøge den meget her sommeren over - han starter til august. Så kender han i det mindste legepladsen og udenomsarealerne inden opstart

Vi forældre har været der en gang til rundvisning. Og vi kommer der en gang mere sammen med Noah mens der er børn og voksne til stede inden han starter...

Ih min lille mus skal snart i børnehave

Anmeld

15. maj 2012

Mira0911

Mussen2 skriver:

Hvor mange gange besøgte i børnehaven med barnet inden start? Og hvor tæt på opstart var det? Blev i kontaktet af børnehaven inden med henblik på at aftale besøg?

Vi besøgte børnehaven 1 gang og 1 uge inden start... 

Anmeld

16. maj 2012

Mussen2

Blev kontaktey af børnehaven?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.