Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mor2011_ skriver: hov det var ikke dig som har lavet den var ellers sikkert på at det var dig
hov det var ikke dig som har lavet den var ellers sikkert på at det var dig
Nej, det var lenec, mener jeg
Og den er her
https://www.baby.dk/debat/172502pi1/snak-om-kager/danmarks-kort.aspx
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dot D skriver: Palmin er MEGET klamt. MEN MEN MEN, har du smagt PSC? det smager vanvittigt godt, underligt nok..... Jeg laver den med Asti eller Temp 12 cider, mums mums Man kan nemlig overhovedet ikke smage Palminen Ellers kan du eventuelt lave en hvid chokoladesmørcreme. Jeg laver den med så lidt smør som muligt. 1 pk. bloksmør, 1 pk flormelis, 4-6 past.æggeblommer og ca 200 g smeltet hvid chokolade. Så putter du rød pastafarve deri, så kan du godt lave en Spiderman
Palmin er MEGET klamt. MEN MEN MEN, har du smagt PSC? det smager vanvittigt godt, underligt nok..... Jeg laver den med Asti eller Temp 12 cider, mums mums
Man kan nemlig overhovedet ikke smage Palminen
Ellers kan du eventuelt lave en hvid chokoladesmørcreme. Jeg laver den med så lidt smør som muligt.
1 pk. bloksmør, 1 pk flormelis, 4-6 past.æggeblommer og ca 200 g smeltet hvid chokolade. Så putter du rød pastafarve deri, så kan du godt lave en Spiderman
det er god nok meget flormelis skal i men prøver den tak
mor2011_ skriver: det er god nok meget flormelis skal i men prøver den tak
Det er for at tage den "grimme" smørsmag Den er faktisk ikke så "slem", når først du får chokoladen i, så udligner det hele sig
Dot D skriver: Det er for at tage den "grimme" smørsmag Den er faktisk ikke så "slem", når først du får chokoladen i, så udligner det hele sig
så skal i gang med den nu
skal chokoldane være kold og skal chokoladen først og æggeblommer agefter eller?
mor2011_ skriver: skal chokoldane være kold og skal chokoladen først og æggeblommer agefter eller?
Chokoladen skal være kølet af men stadigvæk flydende, og jeg kommer det hele i på én gang, når jeg laver den
God fornøjelse
Dot D skriver: Chokoladen skal være kølet af men stadigvæk flydende, og jeg kommer det hele i på én gang, når jeg laver den God fornøjelse
tusind tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128