dot d elelr andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. maj 2012

Dot D

mor2011_ skriver:

hov det var ikke dig som har lavet den var ellers sikkert på at det var dig

Nej, det var lenec, mener jeg

Og den er her

https://www.baby.dk/debat/172502pi1/snak-om-kager/danmarks-kort.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

mor2011_

Dot D skriver:

Palmin er MEGET klamt. MEN MEN MEN, har du smagt PSC? det smager vanvittigt godt, underligt nok..... Jeg laver den med Asti eller Temp 12 cider, mums mums

Man kan nemlig overhovedet ikke smage Palminen

Ellers kan du eventuelt lave en hvid chokoladesmørcreme. Jeg laver den med så lidt smør som muligt.

1 pk. bloksmør, 1 pk flormelis, 4-6 past.æggeblommer og ca 200 g smeltet hvid chokolade. Så putter du rød pastafarve deri, så kan du godt lave en Spiderman

det er god nok meget flormelis skal i  men prøver den tak

Anmeld

16. maj 2012

Dot D

mor2011_ skriver:

det er god nok meget flormelis skal i  men prøver den tak

Det er for at tage den "grimme" smørsmag Den er faktisk ikke så "slem", når først du får chokoladen i, så udligner det hele sig

Anmeld

2. juni 2012

mor2011_

Dot D skriver:

Det er for at tage den "grimme" smørsmag Den er faktisk ikke så "slem", når først du får chokoladen i, så udligner det hele sig

så skal i gang med den nu 

Anmeld

2. juni 2012

mor2011_

Dot D skriver:

Palmin er MEGET klamt. MEN MEN MEN, har du smagt PSC? det smager vanvittigt godt, underligt nok..... Jeg laver den med Asti eller Temp 12 cider, mums mums

Man kan nemlig overhovedet ikke smage Palminen

Ellers kan du eventuelt lave en hvid chokoladesmørcreme. Jeg laver den med så lidt smør som muligt.

1 pk. bloksmør, 1 pk flormelis, 4-6 past.æggeblommer og ca 200 g smeltet hvid chokolade. Så putter du rød pastafarve deri, så kan du godt lave en Spiderman

skal chokoldane være kold og skal chokoladen først og æggeblommer agefter eller?

Anmeld

2. juni 2012

Dot D

mor2011_ skriver:

skal chokoldane være kold og skal chokoladen først og æggeblommer agefter eller?

Chokoladen skal være kølet af men stadigvæk flydende, og jeg kommer det hele i på én gang, når jeg laver den

God fornøjelse

Anmeld

2. juni 2012

mor2011_

Dot D skriver:

Chokoladen skal være kølet af men stadigvæk flydende, og jeg kommer det hele i på én gang, når jeg laver den

God fornøjelse

tusind tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.