Nogen der ser Gilmore Girls? Hvorfor er de uvenner???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

lycly

Får altid kun set brudstykker af Gilmore girls fordi det kommer lige midt i aftensmad-bade-puttetid. Men efter de stykker jeg har set, så kan jeg forstå at Rory og Lorelai er uvenner? Hvorfor det? Og hvorfor har Rory droppet ud af Yale og yder samfundstjeneste?? 

Fill me in!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Pinkrose

LuLy skriver:

Får altid kun set brudstykker af Gilmore girls fordi det kommer lige midt i aftensmad-bade-puttetid. Men efter de stykker jeg har set, så kan jeg forstå at Rory og Lorelai er uvenner? Hvorfor det? Og hvorfor har Rory droppet ud af Yale og yder samfundstjeneste?? 

Fill me in!

Hehe tror jeg har set hele serien 8 gange.
Men logans far fortalte rory at hun aldrig ville klare den som journalist og så stjal rory og Logan en båd hendes mor blev tosset, da rory ikke længere føler hun hørt til på Yale og så opsøger rory hendes bedsteforældre som tager hende ind hos dem, uden at nævne det for hendes mor. Og lige nu er det hvem er mest stædig altså hvem kontakter den anden først

Anmeld

15. maj 2012

L&V

LuLy skriver:

Fill me in!

Kan ik lige huske hvorfor hun er droppet ud men hende og Logan stjal en båd derfor samfundstjeneste.. Lorelai og Rory er uvenner pga hun er droppet ud og bor ved bedsteforældrene og fordi hun stjal båden og fordi at Lorelai ska giftes med Luke men ikke havde fortalt det til rory

Anmeld

15. maj 2012

lycly

Denisep skriver:

Hehe tror jeg har set hele serien 8 gange.
Men logans far fortalte rory at hun aldrig ville klare den som journalist og så stjal rory og Logan en båd hendes mor blev tosset, da rory ikke længere føler hun hørt til på Yale og så opsøger rory hendes bedsteforældre som tager hende ind hos dem, uden at nævne det for hendes mor. Og lige nu er det hvem er mest stædig altså hvem kontakter den anden først

Ahh okay - men hvorfor stjal de en båd?

Anmeld

15. maj 2012

Pinkrose

LuLy skriver:

Det var rorys ide hun var vred og ked af det fordi logans far havde knust hendes drøm. Og Logan vidste ikke noget om det da de snuppede en båd først senere

Anmeld

15. maj 2012

Clisolka

LuLy skriver:

Se dét kan jeg ikke lige huske - tror også jeg har set serien ca 2-3 gange nu (lånte alle sæsoner af en kollega) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.