Skriver som anonym da jeg ikke ønsker at udstille hverken mig eller min kæreste..
Problemet er at jeg føler min kæreste holder en dør åben hos andre piger, specielt én.
Han kan bliver utroligt sur hvis jeg ringer eller skriver til ham når han er på arbejde, hvilket er minimun 11 timer om dagen.. det kan jeg sagtens forstå ham i, men når jeg så finder ud af at han ikke har noget problem med at skrive til andre piger på facebook i arbejdstiden så bliver jeg altså sur.
Jeg ved at han har hørt hende pigen, som han i øvrigt har haft noget sammen med før, om de mangler nogle ude på hendes arbejde. Men han siger til mig at det er igennem en gammel ven han har forhørt sig.
Han har også skrevet til hende at jeg er jaloux på hende og det er derfor han ikke svarer hende om aftenen. Hvilket er en kæmpe løgn!! Jeg har sagt til ham at jeg på ingen måde vil bestemme hvem han skal snakke med, men jeg vil bare ha' at samtalen skal forgå på en måde hvor at der ikke er nogle tvivl om hensigter osv.
og ja, jeg bliver sgu i tvivl! Men det jeg er mest sur over er at han har det behov for at udstille mig, hvilket jeg føler han gør når han kalder mig jaloux og så skal hun jo også lige have at vide hver eneste gang vi bliver uvenner..
Jeg elsker min kæreste over alt, og han er det mest vidunderlig og fantastiske der er sket for mig og min søn, men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal takle det her .. For tager jeg det op med ham bliver han bare sur..
- Intet ondt, men jeg gider ikke have de der "Gå fra ham" beskeder, for det er bare slet ikke en mulighed .
Anmeld