græder når han skal af med noget...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Det lyder til det eneste rigtige er movicol ..

Det må vi i gang med så..

Ja men snak med din læge endnu engang. Og hvis ikke de vil hjælpe så prøv at kontakte børneafdelingen på sygehuset.. Hvis man skal have movicol junior er det vist på recept....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

MyLove E

Nettemor skriver:

Ja men snak med din læge endnu engang. Og hvis ikke de vil hjælpe så prøv at kontakte børneafdelingen på sygehuset.. Hvis man skal have movicol junior er det vist på recept....

Vi snakker med dem på mandag.. Tak for hjælpen og støtten, søde:-)

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Vi snakker med dem på mandag.. Tak for hjælpen og støtten, søde:-)

Det var godt!

Jamen det var da så lidt

Anmeld

16. maj 2012

Nessie

Har du prøvet med sveskemos?
Det fik virkelig sat gang i maven herhjemme.

Og 2 omgange med akupressur, så fungerede maven fint igen

Håber det snart bliver bedre for den lille mand

Anmeld

16. maj 2012

LR85

Tauf skriver:

Min søn 1år har siden han var 3mdr været på lactulose men der sker ingenting. Han presser og presser. Han er helt rød i hovedet også græder han når han skal af med det.. Nogen gange er det meget hårdt. Men det gør bare altid ondt på ham.

Nogen der har et gæt på hvad det kan være???

Det er godt nok lang tid han har været på laktulose. Synes du skal kontakte lægen for a høre hvordan i nemmest trapper ud og kommer over til a han har normal afførting uden medicin. 

Det andet lyder ikke ret sundt for tarmene

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

Nessie skriver:

Har du prøvet med sveskemos?
Det fik virkelig sat gang i maven herhjemme.

Og 2 omgange med akupressur, så fungerede maven fint igen

Håber det snart bliver bedre for den lille mand

Har prøvet sveskemos. Synes jeg prøvet alt...

Hvad er det andet du snakker om??

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

LR85 skriver:

Det er godt nok lang tid han har været på laktulose. Synes du skal kontakte lægen for a høre hvordan i nemmest trapper ud og kommer over til a han har normal afførting uden medicin. 

Det andet lyder ikke ret sundt for tarmene

De siger det ikke er skadeligt. Vi har også været af det i perioder.. men der går bare ikke længe så må vi starte forfra:-)

Anmeld

16. maj 2012

Nessie

Tauf skriver:

Har prøvet sveskemos. Synes jeg prøvet alt...

Hvad er det andet du snakker om??

Vi blev også "tilbudt" laktulose, da Daniel kun var et par måneder, men vi brød os ikke om at give ham medicin allerede, så jeg ringede til min akupunktør og bad om hjælp, og han gav Daniel akupressur et par gange, og det hjalp rigtig godt på maven.

Det er ganske blidt, der bliver bare trykket på nogle bestemte punkter på arme og ben, og Daniel så faktisk ud til at nyde det.

Derefter kunne vi fint få gang i maven igen med sveskemos, hvis den begyndte at drille.

Vi var til akupressur igen nogle måneder senere, da han igen var helt forstoppet, og igen hjalp det med det samme. Meget bedre end laktulosen

Anmeld

16. maj 2012

LR85

Tauf skriver:

De siger det ikke er skadeligt. Vi har også været af det i perioder.. men der går bare ikke længe så må vi starte forfra:-)

Tror nu bestemt ikke det er sundt på længere sigt. 

Og der må næsten være noget i vejen med tarmsystemet hvis det kun virker med medicin. 

Synes virkelig i skal gå til lægen og finde en anden løsning

Anmeld

16. maj 2012

MyLove E

LR85 skriver:

Tror nu bestemt ikke det er sundt på længere sigt. 

Og der må næsten være noget i vejen med tarmsystemet hvis det kun virker med medicin. 

Synes virkelig i skal gå til lægen og finde en anden løsning

Det gør vi også skal til 1års undersøgelse på mandag . Og jeg går ikke der fra før de har gjort noget .. Jeg kan ikke holde til at se ham være så ked..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.