Hjælp til restemad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.834 visninger
30 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Nettemor

Ja jeg mangler noget inspiration. Vi skal idag have flæskesteg (Det er tøm fryseren kampagne) Og jeg VED der kommer til at være en del tilbage.. Hvad ville I lave med resten?

Jeg er nemlig ikke mere kreativ end at jeg vil lave biksemad. Men det er bare ikke min favorit så kunne være godt med lidt andre ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

come2

Nettemor skriver:

Ja jeg mangler noget inspiration. Vi skal idag have flæskesteg (Det er tøm fryseren kampagne) Og jeg VED der kommer til at være en del tilbage.. Hvad ville I lave med resten?

Jeg er nemlig ikke mere kreativ end at jeg vil lave biksemad. Men det er bare ikke min favorit så kunne være godt med lidt andre ideer

Biksemad

Anmeld

15. maj 2012

come2

Nettemor skriver:

Nåååh det havde du os selv skrevet

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

come2 skriver:

Biksemad

Ja men syns bare altid det er det, det ender med..

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

come2 skriver:

Nåååh det havde du os selv skrevet

Hehe ja. Det er ligesom der vi strander hver gang.. Og kunne da være lidt spændende hvis der var andre ideer / måder

Anmeld

15. maj 2012

JulieE

Altså... Nu smager biksemad jo skønt med flæskesteg  Men ellers kunne du skære resten af stegen i tynd skriver og riste dem på panden og så servere med noget lækkert salat eller andet tilbehør til 

Anmeld

15. maj 2012

MyLove E

Hvad med ribbensteg burger

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

JulieE skriver:

Altså... Nu smager biksemad jo skønt med flæskesteg  Men ellers kunne du skære resten af stegen i tynd skriver og riste dem på panden og så servere med noget lækkert salat eller andet tilbehør til 

Hmm ja det kunne være

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

Tauf skriver:

Hvad med ribbensteg burger

Årh det kunne også være godt. Men jeg har en kræsen mand der ikke bryder sig om rødkål og agurkesalat. .Og så er er der ikke meget tilbage .

Anmeld

15. maj 2012

morethanperfect

Nettemor skriver:

Hvad med bare bruge det til pålæg på rugbrød
Det er da lækkert  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.