Nutv.dk Eiihh..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Bshizzle

Hey Tøser..

Ingen hemmelighed at efter ha læst en debat om De Unge Mødre på Kanal 4 er jeg blevet ekstrem nysgerrig for den Stine sagen..

MEN... Jeg har ikke Tv pt.. ( eller jo.. kan kun se DR )...

Men har nu købt 30 dags abo på Nutv.dk for at kunne følge lidt med i hva jeg går glip af

Mit problem er bare at jeg bruger min Iphone til at se det på.. men den vil ikke åbne/afspille ?

Der kommer en rubik/kasse frem i hjørnet der står noget med "Get Microsoft Silverlight"..

Some one help me.. ... Jeg er så elendig til pc/fon når det kommer til den slags..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Guldimaven

Nu når den rubrik kommer frem, kommer der så ikke en knap du kan trykke på for at instalerer det?

Anmeld

15. maj 2012

Mother-love

Hvis det de unge mødre du vil se får du en lang næse. For jeg købte igår fordi jeg tænkte at jeg ville have en aften med en masse afsnit. Men der er fejl i deres system så man kan ikke se andet end dem der har været der. Blev så tosset da jeg opdagede det. For det er så penge ud af vinduet

Anmeld

15. maj 2012

Frk Mig

michelledam skriver:

Hvis det de unge mødre du vil se får du en lang næse. For jeg købte igår fordi jeg tænkte at jeg ville have en aften med en masse afsnit. Men der er fejl i deres system så man kan ikke se andet end dem der har været der. Blev så tosset da jeg opdagede det. For det er så penge ud af vinduet

Jamen de unge mødre er da slut indtil d 26 maj er det ikk?

Anmeld

15. maj 2012

Mother-love

Frk Mig skriver:

Jamen de unge mødre er da slut indtil d 26 maj er det ikk?

Det vedjeg så ikke.der står bare at de har problemer med afsnittende fra de unge mødre og politijagt

Anmeld

15. maj 2012

Frk Mig

michelledam skriver:

Det vedjeg så ikke.der står bare at de har problemer med afsnittende fra de unge mødre og politijagt

Jeg mener at afsnit 372 er sidste afsnit i sæson 13 ..

Anmeld

15. maj 2012

Mother-love

Frk Mig skriver:

Jeg mener at afsnit 372 er sidste afsnit i sæson 13 ..

Vi er da ved sæson 14??

Anmeld

15. maj 2012

Frk Mig

michelledam skriver:

Vi er da ved sæson 14??

nååårh ja .. men 372 er stadigvæk det sidste

Anmeld

15. maj 2012

Bshizzle

Nu er det mere generelt at se alle ting på nutv.dk jeg vil se.. 

MeniPhone har ikke sådan noget Medie player ligende. 

Kan i andre se afsnit på nutv.dk med jeres iPhone?? :-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.