Job efter uddannelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

MortilCilas

Hej baby-brugere. Nu har jeg brug for at gylde ud! Så undskyld mit sure tirsdags indlæg

Allerede da jeg var gravid, blev jeg enig med mig selv om, at en uddannelse skulle jeg have, da jeg ville være et dårligt forbillede uden! Jeg vidste ikke hvad jeg ville, og besluttede da Cilas var 3-4 måneder at jeg skulle tage tandklinikassistent grundforløbet og håbe på at JEG fik job som klinikassistent efterfølgende.
Jeg skal nu til eksamen i næste månede, og har ingen lærerplads fundet! Min eneste udvej lige for en kort periode er kontanthjælp, det er ikke med min gode vilje, men for en kort bemærkning er det vel ok?!
Min mor skrev så "jeg troede du skulle have en uddannelse, også for Cilas' skyld. Men jeg må have misforstået noget, sorry " Og jeg blev egentlig pisse sur og skrev at jeg ikke gad at finde mig i den behandling, og at hun ikke skulle bruge min søn imod mig! Og at jeg ville søge videre. Hun siger så efterfølgene at jeg kunne jo så søge rengørings job, job i butik osv.

Jeg ved ikke hvad jeg ville med dette indlæg, have luft?
Tak fordi du læste med!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

MortilElias2010

MortilCilas skriver:

Hej baby-brugere. Nu har jeg brug for at gylde ud! Så undskyld mit sure tirsdags indlæg

Allerede da jeg var gravid, blev jeg enig med mig selv om, at en uddannelse skulle jeg have, da jeg ville være et dårligt forbillede uden! Jeg vidste ikke hvad jeg ville, og besluttede da Cilas var 3-4 måneder at jeg skulle tage tandklinikassistent grundforløbet og håbe på at JEG fik job som klinikassistent efterfølgende.
Jeg skal nu til eksamen i næste månede, og har ingen lærerplads fundet! Min eneste udvej lige for en kort periode er kontanthjælp, det er ikke med min gode vilje, men for en kort bemærkning er det vel ok?!
Min mor skrev så "jeg troede du skulle have en uddannelse, også for Cilas' skyld. Men jeg må have misforstået noget, sorry " Og jeg blev egentlig pisse sur og skrev at jeg ikke gad at finde mig i den behandling, og at hun ikke skulle bruge min søn imod mig! Og at jeg ville søge videre. Hun siger så efterfølgene at jeg kunne jo så søge rengørings job, job i butik osv.

Tak fordi du læste med!

Ja den besked var da både lidt ondskabsfuld ogunhensigtsmæssig! Et kram på vej til dig  Det skal nok lykkedes for dig 

Anmeld

15. maj 2012

MortilCilas

MortilElias2010 skriver:

Ja den besked var da både lidt ondskabsfuld ogunhensigtsmæssig! Et kram på vej til dig  Det skal nok lykkedes for dig 

Tusind tak! og ja den komme nok. Synes ikke jeg er et dårligt menneske når det ikke er min fremtid på kantanthjælp.

Og om min mor så ikke bliver tøsesur og siger at vi ved begge hvorfor jeg reagere som jeg gør. Da jeg godt ved hun har ret

Anmeld

15. maj 2012

come2

MortilCilas skriver:

Tak fordi du læste med!

Det er bare ikke nemt hverken at få lærepladser eller job.

Jeg er også ledig, og det er sku bestemt ikke noget jeg nyder.

Jeg misunder faktisk dem der er igang med noget de kan lide

Jeg har selv en uddannelse og går igang med en mere, fordi jeg simpelthen ikke kan finde job.

Måske kan jeg få et rengøringsjob, det er da også fint for en periode, men det ser jeg ingen fremtid i da det ikke er det jeg bænder for.

til dig. Håber du finder ud af det hele.

Anmeld

15. maj 2012

MortilCilas

come2 skriver:

Det er bare ikke nemt hverken at få lærepladser eller job.

Jeg er også ledig, og det er sku bestemt ikke noget jeg nyder.

Jeg misunder faktisk dem der er igang med noget de kan lide

Jeg har selv en uddannelse og går igang med en mere, fordi jeg simpelthen ikke kan finde job.

Måske kan jeg få et rengøringsjob, det er da også fint for en periode, men det ser jeg ingen fremtid i da det ikke er det jeg bænder for.

til dig. Håber du finder ud af det hele.

Nej det er ikke sjovt! Og de sender en ud i alt muligt pjat!

Mmh, jeg skal helst have job der hedder tidligst 7 og senest til kl 16 på grund af at jeg står selv med Cilas .. :/

Og tak. og et tilbage! Håber du finder job snarest!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.