Lidt dårlig samvittighed ang. job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

Hey alle sammen...

Sagen er den at jeg er blevet tilbudt arbejde, godt nok kun som afløser til at starte med. Men det er et skridt i den rigtige retning.

Men efter jeg nu har sagt ja tak. Har jeg fået vildt dårlig samvittighed, da jeg jo har barsel helt til den 1 juli og de vi gerne have at jeg starter 1 juni..

Det er jo ikke fordi jeg ikke vil gå hjemme at jeg har sagt ja. Jeg elsker at gå hjemme og nusse og hygge med min lille prinsesse, men jeg tænker at man bliver jo osse nød til at se fremad. Jobbene hænger jo ikke på træerne lige i øjeblikket. Vil rigtig gerne gå hele perioden ud, men ved jo så ikke om jeg har arbejde derefter, og kan så risikere at blive sendt ud i alt muligt.

Hvad ville i gøre hvis i var i mit sted?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Leneur

Anonym skriver:

Hey alle sammen...

Sagen er den at jeg er blevet tilbudt arbejde, godt nok kun som afløser til at starte med. Men det er et skridt i den rigtige retning.

Men efter jeg nu har sagt ja tak. Har jeg fået vildt dårlig samvittighed, da jeg jo har barsel helt til den 1 juli og de vi gerne have at jeg starter 1 juni..

Det er jo ikke fordi jeg ikke vil gå hjemme at jeg har sagt ja. Jeg elsker at gå hjemme og nusse og hygge med min lille prinsesse, men jeg tænker at man bliver jo osse nød til at se fremad. Jobbene hænger jo ikke på træerne lige i øjeblikket. Vil rigtig gerne gå hele perioden ud, men ved jo så ikke om jeg har arbejde derefter, og kan så risikere at blive sendt ud i alt muligt.

Starte som afløser 1. Juni, for når det er som afløser burde der komme nogle fridage du kunne hygge med din lille trold i....

Anmeld

15. maj 2012

Masig

Går selv ledig og har gjort det i halvandet år.. Det er et helvede for at sige det mildt. Jeg havde taget alt hvad jeg kunne få!!!!! Det er kun en måned det handler om, personligt synes jeg det ville være total latterligt ikke at tage imod det, som du selv siger jobs hænger overhovedet ikke på træerne for tiden og du kan risikerer at skulle gå ledig i flere år før du finder noget igen....

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Leneur skriver:

Starte som afløser 1. Juni, for når det er som afløser burde der komme nogle fridage du kunne hygge med din lille trold i....

Det er jo nemlig det. Det var osse derfor jeg sagde ja. Vi kan jo hygge os de andre dage. 

Jeg er jo osse samtidig super glad fopr og have fået arbejdet. Så behøver ikke og spekulere mere i det lige nu. Det er frustrende og sende alle de ansøgninger og aldrig høre noget.

Anmeld

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Går selv ledig og har gjort det i halvandet år.. Det er et helvede for at sige det mildt. Jeg havde taget alt hvad jeg kunne få!!!!! Det er kun en måned det handler om, personligt synes jeg det ville være total latterligt ikke at tage imod det, som du selv siger jobs hænger overhovedet ikke på træerne for tiden og du kan risikerer at skulle gå ledig i flere år før du finder noget igen....

Føler med dig i den situation. Det er et helvede.

Dejligt at høre at andre mener det samme. Har en veninde som mente jeg var helt tosset at starte før tid. Når hun siger sådan kan man godt komme i tvivl.

Anmeld

15. maj 2012

Flødebollen

Anonym skriver:

Hey alle sammen...

Kort og godt: Jeg havde taget jobbet. De hænger sgu ikke på træerne, og bare at du har fået foden indenfor gør, at du muligvis kan se frem til mere arbejde samme sted.

En anden vil jo få dit afløserjob og så står du der 1. juli.

Tag det !

Anmeld

15. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Anonym skriver:

Hey alle sammen...

Jeg havde helt sikkert taget jobbet - ingen tvivl om det. God fornøjelse.

Anmeld

15. maj 2012

Nessie

Du skal da selvfølgelig tage jobbet, du ved jo ikke hvornår du ellers får tilbudt noget.

Held og lykke med det

Anmeld

15. maj 2012

CamiRon

Tillykke med jobbet og afsted med dig. Selvfølgelig skal du tage det og du skal ikke have dårlig samvittighed.

Anmeld

15. maj 2012

Lone Jakobsen

jeg havde også taget jobbet.

jeg blev selv tilbudt job da jeg havde fået nr. 2. det var tidligere end forventet men jeg sagde ja tak med det samme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.