Legestue Aalborg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

ChrilleB

Hejsa,

Jeg har en søn på 9 måneder og kunne godt tænke mig at få ham ud blandt andre babyer/børn da det ikke er noget han har prøvet meget! Er der nogen der kender et godt sted? Har hørt om den i Ansgar kirke og Legestuen Noahs ark. Nogen der har prøvet dem? Og ved i om det ofte er mødregrupper? For så vil jeg nok føle mig lidt dum ved at komme alene - ville være sjovere sammen med en anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

LilleMie

Jeg har kun været til musikalsk legestue i Sankt Markus kirken (ved Østre Anlæg), jeg synes det er rigtig godt. Du kan læse lidt om det her og se tidspunkter  http://www.sanktmarkus.dk/index.php?id=7470. Der er en halv time med sanglege og resten af tiden leger ungerne med hinanden på gulvtæppet med legetøjet der er dernede. Det koster 5 kr at deltage, men så er der også gratis kaffe, te og kakao 

Jeg har godt nok været der med min mødregruppe, de 2 gange vi gar været afsted, men jeg har indtryk af, at de andre ikke kendte hinanden. De fleste af børnene er en del ældre end min datter (hun 3,5 mdr. og synes bare musikdelen er hyggelig) og de leger rigtig fint sammen!

Anmeld

7. august 2012

truntemusen

Hej vil blot lige gøre opmærksom på legestuen Margueritten der holder til i Margrethekirken på revlingbakken 18, 9000 Aalborg.

her er der også sang, rytmik og leg samt temadage med inspiration til forældreskabet, f.eks. babytegn, børn og kunst eller lign.

legestuen har åbent hver onsdag kl. 9.40-12.30 og her kommer børn i alderen 0-3 år, men ældre søskende er også velkomne.

se mere på www.margrethekirken.dk under børn og unge.

vh

truntemusen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.