Baby med skævt eller fladt baghovede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

Er der andre der har en baby med skævt eller fladt baghoved? Min pige på 7 mdr er mere flad i den ene side af baghovedet og lidt fladt :-( jeg bruger hjertepuden til hende men min veninde siger at hun ik syns det har hjulpet. Det er svært for mig at se når jeg ser min pige hver dag. 

Vi skal snart til lægen og høre hva han siger. Min datter op snart 3 pr havde det også men dengang fik vi ikke anb nogle hjælpemidler. Begge børn har sovet i samme stilling hele natten hver nat så tror det er derfor de er blevet flade. Min datter på snart 3 år er ik flad mere. 

Sæt gerne billeder i hvis I vil vise jeres barns hoved

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

15. maj 2012

Rikke, Liam & Linus

Har ikke noget barn med skævt hoved. Men har du ikke fået fortalt af sundhedsplejesken at det er vigtigt at vende hovedet fra side til side, hvis ikke barnet selv gør det? Det synes jeg ellers de plejer at sige.

Jeg ved at man kan rette op på det ved en operation. Men kender intet til det. Spørg din læge hvad du skal gøre.

Anmeld

15. maj 2012

wamse

Min mellemste havde fladt baghovede, og jeg forsøgte at ligge ham på siden eller på maven, så det kunne rette sig ud. Men det gjorde det ikke, og han skulle igennem en masse undersøgelser, for de var i tvivl om, om der var ordenlig plads til at hjernen kunne vokse rigtigt. Den der bløde plet alle småbørn har i toppen af hovedet, lukkede sig nemligt alt for tideligt ved min søn.

Men der skete ikke mere, men hans hovede er stadig ret fladt bagpå, og han er 16 år i dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.