2 år :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Ja og nej, han har MBL-mangel, så det er derfor, men der er så delte meninger om hvor vidt det har nogen betydning, iforhold til hvilken læge man taler med. Det er meget forvirrende, når man som mor evig og altid får forskellige udmeldninger fra div. Læger

Årh det kan jeg godt forstå. Det må være forfærdelig frustrende. Når man så samtidig ser at han har det skidt og man ikke kan gøre så meget.

Hvad er det der MBL-mangel ? (Sorry hvis jeg spørger for meget)

Hvordan klarer du det egentlig med arbejde osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. maj 2012

2721

Nettemor skriver:

Årh det kan jeg godt forstå. Det må være forfærdelig frustrende. Når man så samtidig ser at han har det skidt og man ikke kan gøre så meget.

Hvad er det der MBL-mangel ? (Sorry hvis jeg spørger for meget)

Hvordan klarer du det egentlig med arbejde osv?

Det er en immundefekt, som gør at man er mere modtagelig for blandt andet luftvejsinfektioker, pt har han lingebetændelse, MØB og formentlig også halsbetændelse, men han blev ikke podet i halsen, da pencillinen ville tage det hele.
Jeg går hjemme med ham på fuldtid, så det er ikke et problem

Du spørger bare

Anmeld

16. maj 2012

MortilElias2010

Nettemor skriver:

Idag har jeg været gift med jordens dejligste mand i 2 år. TO ÅR! Det er lækkert. Og vildt som tiden flyver når man er i godt selskab

Tillykke med 2 års bryllupsdagen 

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Det er en immundefekt, som gør at man er mere modtagelig for blandt andet luftvejsinfektioker, pt har han lingebetændelse, MØB og formentlig også halsbetændelse, men han blev ikke podet i halsen, da pencillinen ville tage det hele.
Jeg går hjemme med ham på fuldtid, så det er ikke et problem

Du spørger bare

Har du fået noget ekstra orlov så?

Det er godt nok synd for den lille dreng. Det er ikke sjovt. Og der er jo ikke meget energi til at være en bandit så..  Hvordan er han 'med' sådan udviklingsmæssigt så? Årh alle de bekymringer du må gå rundt med

(Forresten så lige at bullerbassen sagde farvel men nåede ikke at skrive til hende inden hun var grå. Er det ikke noget med at du snakker med hende privat? Vil du ikke ønske hende og hendes familie al muligt held og lykke. Jeg ved hun har en del hun kæmper med. )

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

MortilElias2010 skriver:

Tillykke med 2 års bryllupsdagen 

Tak

Anmeld

16. maj 2012

2721

Jeg har en førtidspension, så heldigvis går jeg hjemme i forvejn, men har selv MBL-mangel så det kan være hårdt når men selv også let bliver syg.
Hans udvikling er alderssvarende og nogen steder er han en del forud.
Men oven i er han sensetiv så, ja der er en del at slås med.
Og mange bekymringer
Tak

Ja, det gør jeg og har givet din hilsen videre og hun takker:€

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Jeg har en førtidspension, så heldigvis går jeg hjemme i forvejn, men har selv MBL-mangel så det kan være hårdt når men selv også let bliver syg.
Hans udvikling er alderssvarende og nogen steder er han en del forud.
Men oven i er han sensetiv så, ja der er en del at slås med.
Og mange bekymringer
Tak

Ja, det gør jeg og har givet din hilsen videre og hun takker:€

Det er jo så en fordel at du kan gå hjemme med ham . Men ikke destomindre frustrende. Hvordan så med børnehave osv når den alder kommer?

Det er da flot at han er så godt med!  Det kræver da vist en stor viljestyrke både fra mor og barn

Tak for du sendte hilsnen videre.

Anmeld

16. maj 2012

2721

Vi ved ikke Så meget endnu og lægerne er som sagt ikke Sp nemme at få hjælp Af, famler ret meget i blinde pt

Det kræver også meget ja
Så lidt

Anmeld

16. maj 2012

Nettemor

Puslingen skriver:

Vi ved ikke Så meget endnu og lægerne er som sagt ikke Sp nemme at få hjælp Af, famler ret meget i blinde pt

Det kræver også meget ja
Så lidt

Det er utroligt at der ikke kommer noget konkret fra lægerne.  

Anmeld

16. maj 2012

2721

Nettemor skriver:

Det er utroligt at der ikke kommer noget konkret fra lægerne.  

Ja, det siger du ikke
Jeg er så træt af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.