så er det idag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

bobbles

Ja skal på sygehuset idag mht en forundersøgelse med mit navle brok samt (måske) hud reduktion hvis jeg bliver godkendt til det! Så er mega spændt og lidt nervøs! Men det er så først kl halv to i eftermiddag så må bare have tålmodighed og vente nogen timer :-) tænk sig det kunne være så fedt hvis jeg bliver godkendt til den operation :-D wish me luck!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

Caroline86

good luck

Anmeld

15. maj 2012

bobbles

Caroline86 skriver:

Tågood luck

Tak :-) er på vej derind nu wee :-D

Anmeld

15. maj 2012

Madam Blå

Frøken Christiansen skriver:

Ja skal på sygehuset idag mht en forundersøgelse med mit navle brok samt (måske) hud reduktion hvis jeg bliver godkendt til det! Så er mega spændt og lidt nervøs! Men det er så først kl halv to i eftermiddag så må bare have tålmodighed og vente nogen timer :-) tænk sig det kunne være så fedt hvis jeg bliver godkendt til den operation :-D wish me luck!

Pøjpøj!

Anmeld

15. maj 2012

norenberg

Spændene pøj pøj håber de godkender dig, her må jeg vente med svar indtil 28 juni....hvad er dit bmi og hvilke krav har de stillet til din bmi...

Anmeld

15. maj 2012

bobbles

Jamen det gik godt :-) han sagde jeg var en god kandidat til operationen. Det krav han gav mig var bare at jeg skulle tabe de sidste 3 kg så mit bmi kommer under 25 og når min vægt så ligger på 68 eller der under så kan jeg få operationen så nu skal jeg lige igang med at tabe de sidste så jeg kan få operationen inden uddannelses start i september :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.