Hjælp til "børnevenligt" lagkagefyld..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Hyacinth

Hej alle brugere på baby! 

Jeg skal holde et-års fødselsdag for min datter på torsdag, men sagen er den, at min mor laver en "voksen-lagkage", som er sådan en med fondant og pynt m.m.

Men jeg ville gerne lave en mini lagkage til min datter, men er i tvivl om indholdet i den - altså hvilket fyld, børn plejer at kunne lide? Derudover ville jeg skrive ovenpå, men er der mon plads til et lille tillykke på en mini lagkage(lille tallerken str.) og hvad bruger man så til at skrive med?

På forhånd taaak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

MorDk

Jeg skrev med mørk chokolade...*S*

Fyldet var bananmos og en smule syltetøj og flødeskum *S*

Anmeld

15. maj 2012

Hyacinth

MorDk skriver:

Jeg skrev med mørk chokolade...*S*

Fyldet var bananmos og en smule syltetøj og flødeskum *S*

Tak for svar

Måske et dumt spørgsmål men hvordan med chokoladen? Smeltede du den bare over vandbad og hvad brugte du så til at skrive med? En plastpose som man kan gøre med flødeskumskanterne?

Anmeld

15. maj 2012

MorDk

Jeg puttede det i en lille frysepose og prikkede et lille hul med en nål el.lign. og så skrev jeg...*S* Det blev faktisk ok!

Anmeld

15. maj 2012

Michalala

Hyacinth skriver:

Tak for svar

Måske et dumt spørgsmål men hvordan med chokoladen? Smeltede du den bare over vandbad og hvad brugte du så til at skrive med? En plastpose som man kan gøre med flødeskumskanterne?

Alternativt kan du lave et lille kræmmerhus af mellemlagspapir og putte chokoladen i.

Anmeld

15. maj 2012

FrkLarsen

Hyacinth skriver:

Hej alle brugere på baby! 

Jeg skal holde et-års fødselsdag for min datter på torsdag, men sagen er den, at min mor laver en "voksen-lagkage", som er sådan en med fondant og pynt m.m.

Men jeg ville gerne lave en mini lagkage til min datter, men er i tvivl om indholdet i den - altså hvilket fyld, børn plejer at kunne lide? Derudover ville jeg skrive ovenpå, men er der mon plads til et lille tillykke på en mini lagkage(lille tallerken str.) og hvad bruger man så til at skrive med?

På forhånd taaak for hjælpen

Vi havde lavet en lille lagkage formet som et E på vores datters 1års.. 

Der var hindbærskum (flødeskum og hindbær) i den og ellers flødeskum, min datter elskede det! :-p

Anmeld

15. maj 2012

Hyacinth

Tusinde taaak for jeres inspiration

Det hjalp mig lidt på vej

Anmeld

15. maj 2012

Nettemor

Hvis det er en din datter skal have så ville jeg bare komme noget i som jeg ved hun kan lide. Min søn fik kage med banan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.