Hvorfor kan jeg ik lade fortiden ligge ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

698 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger . !

Jeg har et mindre problem som jeg vil høre om i kan hjælpe mig med...
Sagen er den, at jeg har været sammen med min nuværende kæreste i 4 år i år.. Vi har et barn sammen, og et mere på vej..
Jeg elsker ham, og er slet ikke i tvivl om, om det er ham jeg vil leve sammen med resten af vores dage!
Men.... !

Jeg kan virkelig ikke lade fortiden ligge..... Jeg havde for nogle år tilbage, en kæreste som jeg virkelig også elskede.. Vi var sammen 10 mdr. så det var ikke så længe, men efter det, så vi hinanden 2 år efterfølgende.. Jeg kan sige det sådan, at han var den sidste jeg havde sex med inden jeg fandt sammen med min nuværende kæreste.. Der var ikke engang gået en mdr. så vore "forhold" sluttede MEGET brat, og vi nåede ikke og sige "farvel", hvis i forstår .. Og ja, jeg savner ham, og tænker på ham RIGTIG tit. Men det er først begyndt og blive slemt her på det sidste.. Jeg drømme om ham og natten osv.. Men piger... HVORFOR ?????
HVORFOR tænker jeg på ham når jeg ved det er forkert, og hvorfor har jeg lyst til at snakke med ham bare en sidste gang, og hvorfor er det som det er .. Jeg er snart ved at eksplodere for mine tanker kører rundt og rundt, jeg er ved at blive sindsyg 

Har i nogle idéer til hvad jeg kan gøre for at glemme han HELT og aldrig tænke på ham igen, hvis det kan lade sig gøre. 

Knus mig, som har lidt ondt af mig selvf... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

lio

Det lyder til at du har gjort det helt klart for dig selv at du ikke vil have de tanker om savnet af din ex.  Det er jo første skridt.

Så kommer det svære, glem alt om at tale om ham, se ting der minder om ham og lign. Det fremkalder kun flere minder.

Hvis du med tiden får skiftet tankerne om ham med nogle andre tanke så vil han også forsvinde fra dine drømme om natten.

(tag dig selv i at tænke (dagdrømme) om ham og erstat dem med nogle andre rare tanker.

Det er en svært process men du skal bevidst fravælge div. tanker så du for dem lagt bag dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.