Hjælp - dårlig mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. maj 2012

JH12

Min datter på snart 5 dage gammel, har dårlig mave, ingen søvn til baby eller forældre siden kl 20 i aftes. Afføreing er der, og ofte i løbet af natten.
Hun skriger helt vildt, vil ikke rigtig ligge. Vil nogle gange gerne spise. Men hun er meget ulykkelig hele tiden.

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende, hvis jeg overhovedet kan gøre noget, alle gode råd tages imod med kys hånd .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. maj 2012

kekp

Joyce1986 skriver:

Min datter på snart 5 dage gammel, har dårlig mave, ingen søvn til baby eller forældre siden kl 20 i aftes. Afføreing er der, og ofte i løbet af natten.
Hun skriger helt vildt, vil ikke rigtig ligge. Vil nogle gange gerne spise. Men hun er meget ulykkelig hele tiden.

Hvad kan jeg gøre for at hjælpe hende, hvis jeg overhovedet kan gøre noget, alle gode råd tages imod med kys hånd .

Er det diarre hun har eller er det mavekneb?

Hvis hun har mavekneb er det en god ide at cykle med benene så hun kan komme af med luften i maven. Nogle børn synes også at det er rart at blive holdt i flyverstilling, hvor de ligger på maven på mors eller fars underarm, så man ligesom trykker lidt på maven.

Ammer du eller får hun flaske?

Anmeld

15. maj 2012

JH12

kekp skriver:

Er det diarre hun har eller er det mavekneb?

Hvis hun har mavekneb er det en god ide at cykle med benene så hun kan komme af med luften i maven. Nogle børn synes også at det er rart at blive holdt i flyverstilling, hvor de ligger på maven på mors eller fars underarm, så man ligesom trykker lidt på maven.

Ammer du eller får hun flaske?

Det er diarre og Hun bliver ammet.

Anmeld

16. maj 2012

kekp

Joyce1986 skriver:

Det er diarre og Hun bliver ammet.

Hvis det er diarre ville jeg nok kontakte lægen. Det ved jeg ikke om du allerede har gjort?

Man kan jo dehydrere ved diarre og det er ikke smart for sådan en lille størrelse. Håber at hun har det bedre idag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.