øv øv :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

bobbles

Ja øv min kæreste er lige kørt på sygehuset med vores lille Laura da hun i flere timer har grædt ulykkelig og nu her fik hun problemer med at trække vejret! :-( håber ikke der er noget galt og hvor går tiden langsomt da jeg måtte blive herhjemme da min store pige ligger og sover. Kryds fingre for der ikke er noget galt med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

morbibi

Frøken Christiansen skriver:

Ja øv min kæreste er lige kørt på sygehuset med vores lille Laura da hun i flere timer har grædt ulykkelig og nu her fik hun problemer med at trække vejret! :-( håber ikke der er noget galt og hvor går tiden langsomt da jeg måtte blive herhjemme da min store pige ligger og sover. Kryds fingre for der ikke er noget galt med hende

Sender dig et kram og håber det bedste. Husk at gråd tit fører til problemer med vejrtrækningen, men hvorfor hun så græder......?

Anmeld

14. maj 2012

bobbles

morbibi skriver:

Sender dig et kram og håber det bedste. Husk at gråd tit fører til problemer med vejrtrækningen, men hvorfor hun så græder......?

Ja ved ikke hvorfor hun så har grædt uafbrudt i så mange timer :-(

Anmeld

14. maj 2012

anjamichell@gmail.com

Ved I hvorfor hun begyndte at græde??

Anmeld

15. maj 2012

bobbles

Anjamichell skriver:

mVed I hvorfor hun begyndte at græde??

Nej :-( først tænkte jeg hun bare var træt men så begyndte hun på en underlig hoste der var meget tør og slem det lød ihvertfald sådan! Men lægen mente der var noget galt eller hun havde ondt siden hun græd sådan!

Anmeld

15. maj 2012

MyLove E

Er de kommet hjem igen?? Er hun okay ?? Håber at høre lidt update ..:-)

Anmeld

15. maj 2012

frkanonym

håber hun er okay nu! hun er vel kommet hjem?

Anmeld

15. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvordan går det?

Anmeld

15. maj 2012

bobbles

Hej ja hun er okay nu de var hjemme kl 1 i nat lægen mente det bare var forkølelse men ved ikke hvorfor hun græd så lang tid men hun er bare meget forkølet idag!

Anmeld

15. maj 2012

Princesspigen

her krydser misserne og jeg poter, fingre, tær og hvad vi ellers har!  

og så et STORT  til mor! det skal nok gå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.