Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frøken Christiansen skriver: Ja øv min kæreste er lige kørt på sygehuset med vores lille Laura da hun i flere timer har grædt ulykkelig og nu her fik hun problemer med at trække vejret! :-( håber ikke der er noget galt og hvor går tiden langsomt da jeg måtte blive herhjemme da min store pige ligger og sover. Kryds fingre for der ikke er noget galt med hende
Ja øv min kæreste er lige kørt på sygehuset med vores lille Laura da hun i flere timer har grædt ulykkelig og nu her fik hun problemer med at trække vejret! :-( håber ikke der er noget galt og hvor går tiden langsomt da jeg måtte blive herhjemme da min store pige ligger og sover. Kryds fingre for der ikke er noget galt med hende
morbibi skriver: Sender dig et kram og håber det bedste. Husk at gråd tit fører til problemer med vejrtrækningen, men hvorfor hun så græder......?
Sender dig et kram og håber det bedste. Husk at gråd tit fører til problemer med vejrtrækningen, men hvorfor hun så græder......?
Anjamichell skriver: mVed I hvorfor hun begyndte at græde??
mVed I hvorfor hun begyndte at græde??
håber hun er okay nu! hun er vel kommet hjem?
Hvordan går det?
her krydser misserne og jeg poter, fingre, tær og hvad vi ellers har!
og så et STORT til mor! det skal nok gå!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128