se hvad jeg har købt til min hækle, strikke og syting..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.224 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

ønskebørn74

har fået den lækreste opbevarings taske.. den passer bare perfekt til mine ting.. og den havde en ok pris..

ren prale tråd..

vis mig jeres seneste krea indkøb til inspiration..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Dinna88

Hold kæææft, hvor er den fed. Men jeg ville slet ikke kunne have mine ting deri?! Jeg har en kæmpe kurv samt.. Ja, mange poser. Man kan vel sige at jeg køber for meget garn - og har gang i for mange ting ad gangen? høhø.

Anmeld

14. maj 2012

ønskebørn74

Dinna88 skriver:

Hold kæææft, hvor er den fed. Men jeg ville slet ikke kunne have mine ting deri?! Jeg har en kæmpe kurv samt.. Ja, mange poser. Man kan vel sige at jeg køber for meget garn - og har gang i for mange ting ad gangen? høhø.

jeg har også en kæmpe kasse til alt garnet og jumper pindene.. heri har jeg sy ting - tråd .. hæklenåle og alle små dimse til at strikke med.. og det hæklearbejde/strikke arbejde jeg har gang i lige nu.. mange sy ting, bruges jo her til..

Anmeld

14. maj 2012

ønskebørn74

Dinna88 skriver:

den er større end den ser ud.. og den koster kun 179kr i panduro hobby og kan bruges til scraptingene også..

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

ønskebarn74 skriver:

jeg har også en kæmpe kasse til alt garnet og jumper pindene.. heri har jeg sy ting - tråd .. hæklenåle og alle små dimse til at strikke med.. og det hæklearbejde/strikke arbejde jeg har gang i lige nu.. mange sy ting, bruges jo her til..

Ah Jeg ville alligevel ikke kunne have mine deri, haha Men du ved, jeg har organiseret rod. Jeg er den ENESTE der kan finde rundt i mine ting 

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

fejl

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

ønskebarn74 skriver:

den er større end den ser ud.. og den koster kun 179kr i panduro hobby og kan bruges til scraptingene også..

Det er da hundebilligt! Er der nogen form for isolering i den, imod stød? Jeg tænker, de rum er ideelle til objektektiver til kameraet

Anmeld

14. maj 2012

ønskebørn74

Dinna88 skriver:

tror den er fin til det.. du må jo ud og se på den..

Anmeld

14. maj 2012

Dinna88

ønskebarn74 skriver:

tror den er fin til det.. du må jo ud og se på den..

Ihh, fordømte Randers - må jo helt til Aarhus så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.