Barnevogn ? er det dum/mærkeligt ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste er igang med projekt baby, 

og jeg er helt vild efter og komme ud og se på barnevogne..

er det forkert og se på barnevogn når man ikke engang har en bebs i maven endnu? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

eliasogmor

Anonym skriver:

Mig og min kæreste er igang med projekt baby, 

og jeg er helt vild efter og komme ud og se på barnevogne..

er det forkert og se på barnevogn når man ikke engang har en bebs i maven endnu? :/

nej da, det gjorde jeg også...... man må godt glæder sig lidt....

Anmeld

14. maj 2012

Faith

Nej da det synes jeg ikke. Det er tilladt at drømme lidt

Anmeld

14. maj 2012

Stinmaj

He he jeg synes det er sødt. Jeg forstår godt du glæder dig. Men er du ikke bange for at jinxe det, så baby ikke vil komme? 

Anmeld

14. maj 2012

BigHope13

nej det synes jeg ikke, vi er også i gang med projektet, og vi kigger skam også lidt, mest for at finde ud af hvad vi godt kunne tænke os, og hvad man skal spare op til. og lige præcis en barnevogn synes jeg ikke man bare lige køber, der skal lidt overvejelser til og evt en lille opsparing så kig i bare

Anmeld

14. maj 2012

TeamRocket

Slet ikke. Kender mange kvinder der kiggede på barnevogne og sådan allerede før de begyndte at kigge efter en mand Så har man jo den viden til når man skal bruge det.

Anmeld

14. maj 2012

lycly

Jeg ville ikke gøre det, men jeg er også MEGA overtroisk når det kommer til barnevognen! Her købte vi først barnevogn 4 dage inden termin (hvor jeg fødte) og vi hentede den først da vi skulle hjem fra hospitalet

Anmeld

14. maj 2012

Jupiter

Jeg synes overhovedet ikke det er tosset!

Jeg gør det nemlig selv! Jeg kigger og kigger og kigger - og kæresten siger "skulle vi ikke lige se at få lavet den baby først?"

Anmeld

14. maj 2012

lio

Nææ... det er godt at kigge lidt rundt så man ved hvilken en man gerne vil have eller hvilke ting man konkret leder efter ved en barnevogn.

så gør du bare det. (det er jo også SÅ hyggeligt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.