Fleksibel rund kageform

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Lullaby

Eller hvad de hedder. Dem som kan udvides. Der er vel ikke nogen der vil låne mig sådan en? Jeg er både i Næstved og Vordingborg og skal lave en stor kage men synes det er for meget at købe sådan en bare for den ene kages skyld. Ved godt, at jeg vil bruge den flere gange men pengene er ikke til det i øjeblikket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Troldemommi

Det hedder vist en springform, du måtte gerne låne min hvis du havde været i Silkeborg, håber du finder en :-)

Monica

Anmeld

15. maj 2012

Dot D

Det er en bagering, du tænker på, tror jeg... Du kan lave en alternativ ting selv....

Tag noget karton klip det i den højde, du skal bruge. Så pakker du det ind i husholdningsfilm, og samler den til en cirkel i den størrelse, du skal bruge. Brug tape på ydersiden

Anmeld

15. maj 2012

Lullaby

Dot D skriver:

Det er en bagering, du tænker på, tror jeg... Du kan lave en alternativ ting selv....

Tag noget karton klip det i den højde, du skal bruge. Så pakker du det ind i husholdningsfilm, og samler den til en cirkel i den størrelse, du skal bruge. Brug tape på ydersiden

Kan man bage en kage i den?

Anmeld

15. maj 2012

Dot D

Lullaby skriver:

Kan man bage en kage i den?

Nej, jeg ved ikke, hvorfor jeg så det som en kage, du skulle lægge sammen. UPS... Undskyld... Har vist været vågen for længe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.