han er jo en stor dreng nu, som er begyndt at komme på legepladsen sammen med de andre i vuggestuen..
han snaaaaaakker og snaaaaaaakker... hans første sætning om morgenen er "ud og lege!" og når jeg aflevere ham i vuggestuen "ud og lege!" ja hele tiden ud og lege
haha.. han siger mange ord, og et nyt om dagen helst..
det nyeste er Tørstig... jeg taber næsten altid min underkæbe når han siger et nyt ord. TÆNK at han ligepludselig "fra den ene dag til den anden" går fra at være lille bitte baby til at være store basse... det føltes nogen gange som var det dagen før jeg fik ham..
jeg ved ikke hvor høj han er eller hvor meget han vejer. den slags går vi ikke så højt op i nu han er så stor som han er..
han sørger også selv for at proppe maden ind i munden, enten med ske, gaffel eller klør fem.. vi er begyndet at være gode til at lave fagterne til lille peter edderkop. han er først begyndt at klappe RIGTIGT her for et par uger siden... han kunne ikke rigtig koordinere det og havde ikke rigtig tid eller tålmodighed til at lære det, der har været SÅ mange andre ting der har fanget hans interesse.. men nu er han blevet rigtig glad for sanglege og så klapper de også hver gang de har sunget en sang henne i vuggeren, så nu har han lært det..
men sådan er det jo med så meget, nogle børn lærer noget før nogle andre men før eller siden skal de da nok komme efter det.
han er en glad og nysgerrig, fræk VILD, og grænsesøgende dreng, der bestemt ikke er bange af sig. han kravler op og falder ned, børster hænderne rene og går videre.. De kalder ham Vilde Villads i vuggeren, han kravler op og op og op til han ikke kan komme længere, han har rutsjet selv helt fra dag et. og mit hjerte sidder sommetider helt oppe i halsen på mig... 
han er mors dreng den ene dag og fars dreng den anden
alle vi kender elsker og forguder ham og nyder hans selvskab.. vi har sågar fået nogle super søde reservebedsteforældre til ham som vi elsker at besøge og hygge sammen med.. (det er nogle af vores fælles venners forældre som har meldt sig på banen til at passe Villads fordi at hans egne bedsteforældre ikke just er her for ham som de burde og som de kunne) så er det meget rart med nogle bedster der bare VIL ham og OS. ej vi er simpelthen så glade for det..
i vil sikkert også gerne se nogle billeder af ham, og det kan jeg godt forstå..
for han er jo en flot ung mand 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld