Tandlæge ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg er lige flyttet by ( en måneds tid siden), og nu har jeg virkelig Behov for tandlæge, og jeg kan ikke bare li sådan køre de 100 km der er til min gamle tandlæge Kan jeg godt få en ny tandlæge her i min nye by ? uden at skulle betale min regning med det samme der ??  Ved min gamle tandlæge var det nemlig sådan at jeg kunne vente med at betale, og betale lidt af tingene af gangen  ( det er en operativ fjernelse af en visdom tand jeg skal have lavet) 

Please hjælp  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

JanetBJ

Kan du nok godt Da jeg skulle bruge en tandlæge 2 år efter jeg blev 18, ringede jeg bare og fik en tid dernede . Jeg kunne godt betale lidt af gangen, fordi jeg dengang var på SU, men det fik jeg heldigvis ikke brug for, da denne her tandlæge var billig nok

Men ring til den tandlæge du nu vil have efter flytningen og spørg om hvor vidt det er muligt

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

Kan du nok godt Da jeg skulle bruge en tandlæge 2 år efter jeg blev 18, ringede jeg bare og fik en tid dernede . Jeg kunne godt betale lidt af gangen, fordi jeg dengang var på SU, men det fik jeg heldigvis ikke brug for, da denne her tandlæge var billig nok

Men ring til den tandlæge du nu vil have efter flytningen og spørg om hvor vidt det er muligt

Okay prøver jeg  det er bare fordi når jeg går ind og læser om div. tandlæger vil de fleste have 1000 inden første behandling, og det har jeg bare ikke råd til på su 

Anmeld

14. maj 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

Okay prøver jeg  det er bare fordi når jeg går ind og læser om div. tandlæger vil de fleste have 1000 inden første behandling, og det har jeg bare ikke råd til på su 

1000 kr INDEN første behandling ?!

Lyder underligt. Jeg skulle give 580 kr ca for det første tjek hos den nye tandlæge ( det inkluderede en tandrensning og BiteWings(små fotografier af rødderne))

Lyder ret underligt

Anmeld

14. maj 2012

Anonym trådstarter

JanetBJ skriver:

1000 kr INDEN første behandling ?!

Lyder underligt. Jeg skulle give 580 kr ca for det første tjek hos den nye tandlæge ( det inkluderede en tandrensning og BiteWings(små fotografier af rødderne))

Lyder ret underligt

syntes os det lød vildt og forhørte mig om det, men det er meget normalt her i byen :/ sidste gang måtte jeg af med 2500 for en operativ fjernelse af visdom tanden og det skal jeg nok denne gang, da det er det jeg skal igen... 

Anmeld

14. maj 2012

Jupiter

Prisen og betalingsformen afhænger også meget af hvor i landet du befinder dig.

Jeg har arbejdet hos en tandlæge lidt ude på landet som var meget large mht. betaling, men jeg ved at andre tandlæger længere inde i byen var meget mere strikse.

Du er også i din fulde ret til at ringe til flere forskellige og bede om tilbud på den operation du skal have udført. Dog skal du så betale for undersøgelsen. BW (bitewings/billederne) kan du helt sikkert få din gamle tandlæge til at sende til den nye. Det ordner den nye tandlæge når du kommer derned.

Held og lykke med at finde en rigtig god og fair tandlæge

Anmeld

14. maj 2012

JanetBJ

Anonym skriver:

syntes os det lød vildt og forhørte mig om det, men det er meget normalt her i byen :/ sidste gang måtte jeg af med 2500 for en operativ fjernelse af visdom tanden og det skal jeg nok denne gang, da det er det jeg skal igen... 

Puha, det lyder godt nok dyrt :/ Hvilken by er det i, at de er så dyre ??

Anmeld

14. maj 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Jeg er lige flyttet by ( en måneds tid siden), og nu har jeg virkelig Behov for tandlæge, og jeg kan ikke bare li sådan køre de 100 km der er til min gamle tandlæge Kan jeg godt få en ny tandlæge her i min nye by ? uden at skulle betale min regning med det samme der ??  Ved min gamle tandlæge var det nemlig sådan at jeg kunne vente med at betale, og betale lidt af tingene af gangen  ( det er en operativ fjernelse af en visdom tand jeg skal have lavet) 

Please hjælp  

Du kan sagtens finde en tandlæge i din nye by - ring og forhør dig mht. priser. Du kan jo kun få et nej 

Jeg startede hos en ny tandlæge her for 2 mrd. siden, og jeg har fået lov til at betale lidt af gangen. 

Dog skulle jeg have 600 kr med første gang - det gik også til behandling den første gang (man kan vel kalde det en slags "indskud") 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.