Den bedste mors dags gave :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. maj 2012

Karo

Jeg fik den bedste mors dags gave igår.

Lille Ida på 2 år kom ind fra haven med leverpostej i hele hovedet kiggede på mig og sagde: Jeg æser dig moar

Så bliver det bare ikke bedre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

Maja_4000

Ååååh

Anmeld

14. maj 2012

Dot D

14. maj 2012

sarahb

Ihhhh hvor er det dejligt, ægte kærlighed
Vi havde en skøn dag på Bakken, dyrehaven og ved stranden, så skønt. Drengene plukkede mælkebøtter til mig osv. Men den sluttede desværre af med at isaac blev bidt i hoved af en fransk bulldog
Heldigvis ikke dybe sår men det var nok! Var i chok!
På skadestuen og renses og ha pencillin kur. Og nu er drengen så bange for hunde, klart
Så hårdt...!

Anmeld

14. maj 2012

Brams

Karo skriver:

Lille Ida på 2 år kom ind fra haven med leverpostej i hele hovedet kiggede på mig og sagde: Jeg æser dig moar

Like Like Like

Anmeld

14. maj 2012

Karo

sarahb skriver:

Ihhhh hvor er det dejligt, ægte kærlighed
Vi havde en skøn dag på Bakken, dyrehaven og ved stranden, så skønt. Drengene plukkede mælkebøtter til mig osv. Men den sluttede desværre af med at isaac blev bidt i hoved af en fransk bulldog
Heldigvis ikke dybe sår men det var nok! Var i chok!
På skadestuen og renses og ha pencillin kur. Og nu er drengen så bange for hunde, klart
Så hårdt...!

Nej

Hold da op. Kom den bare hen og bed ?

Jeg kan godt forstå du blev chorkeret for det ville jeg helt sikker også være blevet. Hvad sagde ejeren egentlig ?

Stakkels lille Issac

Anmeld

14. maj 2012

Muffin_girl

Karo skriver:

Nåår hvor sødt 

Anmeld

14. maj 2012

merethe

Profilbillede for merethe

hvor sødt

Anmeld

14. maj 2012

sarahb

Karo skriver:

Nej

Hold da op. Kom den bare hen og bed ?

Jeg kan godt forstå du blev chorkeret for det ville jeg helt sikker også være blevet. Hvad sagde ejeren egentlig ?

Stakkels lille Issac

Det var en der havde 3 hunde der stod ved siden af os, så kom der en lille bitte hund ved siden af isaac og da han aede den, sprang den franske bulldog i hoved på ham. De var i snor osv.
Jamen hun var dybt rystet, da hun også selv havde børn.
De ringede også senere og undskyldte og sagde den selvfølgelig skulle aflives da de ikke turde tage chancen med den,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.