Hjæælp :/ cancer ??? :,/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger og drenge ..

I noget tid har jeg haft en hævelse under venstre bryst . Men syntes det er blevet værre :/

Har ingen børn og er ikke gravid .

Er så bange for om det er alvorligt :,/

Det er lidt hævet , langs under brystet . Tænker cancer :,/

Knus 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

tarkoflen

Det kan være alt muligt, men jeg synes du skal tage til læge, i stedet for at gå og være nervøs...

Anmeld

13. maj 2012

Noneother

Det er der ingen herinde der kan fortælle dig. Det behøver ikke at være ondartet. (Specielt ikke hvis du er under 30) men skynd dig til lægen. Det havde jeg ikke turde at gå rundt med.

Anmeld

14. maj 2012

modesty

Det er sandynligvis en hævet mælkekirtel eller noget i den stil. MEN det skal tjekkes af lægen! Så afsted med dig :-)

Anmeld

14. maj 2012

Kamulla

er der en knude eller er du hævet?? for det kan være betændelse der gør det hævet mm. 

så er det bare en hævelse vil jeg ikke tænke cancer.. men syntes det er en god idé at blive tjekket

Anmeld

14. maj 2012

LotusCPH

Anonym skriver:

Hej piger og drenge ..

I noget tid har jeg haft en hævelse under venstre bryst . Men syntes det er blevet værre :/

Har ingen børn og er ikke gravid .

Er så bange for om det er alvorligt :,/

Det er lidt hævet , langs under brystet . Tænker cancer :,/

Knus 

Tag til din læge - det er det bedste råd.

Kæmper selv med dårlige celleforandringer i min graviditet og skal også på baby er ude. Gik 3 1/2 år med en aning omkr. og lægen havde nævnt det til tjek - da tallene var abnorme - men valgte at ignorere. Så da jeg desværre aborterede første barn fik jeg så tager mig sammen der og så tager biopsier - og rigtigt nok har stadie 4 á 6 udenpå og indeni livmoderen. Blev frosset uden at ane jeg var gravid. Det var først til infomøde og scanning vi fandt ud af jeg faktisk hurtigt var gravid igen - Er nu 35+0 idag , men tallene udenpå er neutrale pga. frysningen , men skal efter fødsel nu igennem beh. efter amning.

Så afsted med dig :0) Sikke en roman -

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.