Farvel til en og goddag til en anden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

SHERO

puhh en weekend... I går hentede jeg min nye lille franske bulldog hvalp og fik på samme tid beskeden om at min elskede farfar ikke havde lang tid tilbage, han fik afvide for 3 uger siden han havde lungekræft, og for en uge siden at det havde spredt sig til flere steder. Planlægger så at tage der over i dag, fundet barnepige til min søn og min nye hvalp. Men i morges kl 9 ringer min far så og fortæller at han døde kl 8 i morges

Synes godt nok det er gået helt vildt hurtig, og selvfølgelig var han gammel men synes godt nok det er hårdt alligevel. Jeg har endnu ikke grædt, for min søn bliver virkelig virkelig påvirket når jeg er ked af det.

men heldigvis har jeg fået min lille hvalp som kan trøste mig lidt, og så kan man nææææsten ikke forblive ulykkelig... ooog i får da lige et billede med på vejen :-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Loa

Tullen85 skriver:

puhh en weekend... I går hentede jeg min nye lille franske bulldog hvalp og fik på samme tid beskeden om at min elskede farfar ikke havde lang tid tilbage, han fik afvide for 3 uger siden han havde lungekræft, og for en uge siden at det havde spredt sig til flere steder. Planlægger så at tage der over i dag, fundet barnepige til min søn og min nye hvalp. Men i morges kl 9 ringer min far så og fortæller at han døde kl 8 i morges

Synes godt nok det er gået helt vildt hurtig, og selvfølgelig var han gammel men synes godt nok det er hårdt alligevel. Jeg har endnu ikke grædt, for min søn bliver virkelig virkelig påvirket når jeg er ked af det.

men heldigvis har jeg fået min lille hvalp som kan trøste mig lidt, og så kan man nææææsten ikke forblive ulykkelig... ooog i får da lige et billede med på vejen :-)

Stort  med tabet. Det kan ikke være let.  Og det er da godt nok gået stærkt med ham. Men så gik han i det mindste ikke i mange år med ulidelige smerter.....

Og hold da op en lille lækkerbidsken du har fået dig!! 

Anmeld

13. maj 2012

LouiseRH

Det gør mig ondt med din farfar

... Men tillykke med den lille ny - han er godt nok kær

Anmeld

13. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Det gør mig ondt med din farfar, alle tanker til dig og familien

Sød lille vuffer!

Anmeld

13. maj 2012

SHERO

Tak

jahh han er sgu ikke til at stå for, og lille bitte kun 2700 g heh

Anmeld

6. juni 2012

Den lykkelige

Årh føler så meget med dig!! Satans sygdom.. KÆMPE
Min farfar døde på præcis samme måde.. Han blev indlagt på sin fødselsdag.. vi kom ind og besøgte ham.. troede han ville komme sig osv, havde fødselsdagsgaver og hygge med til ham.. da vi alle var samlet kom de ind og sagde han havde kræft og den nok hurtig ville sprede sig og at de intet kunne gøre for ham fordi han var så gammel (86 år).. Så det var noget af en besked også på sin fødselsdag.. Han døde 14 dage efter
Så kender følelsen  Du får lige en kæmpe krammer  
Men tillykke med "den lille ny"..

Anmeld

6. juni 2012

Muffin_girl

Tullen85 skriver:

Mange kram til dig 

Og sikke en fantastisk sød hund .. Den kan trøste dig/jer lidt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.