Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Knaldgode billeder, og smukke børn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke nogle flotte billeder
Og skønne børn ...
Designer du selv de jakker ??
ønskebarn74 skriver: hold nu op nogle skønne pige!!! totalt fede billeder og lille Vigga er da lige til at spise!!!
hold nu op nogle skønne pige!!!
totalt fede billeder og lille Vigga er da lige til at spise!!!
Maja88 skriver: de er så fede
de er så fede
Mange tak søde dig Ja lille vigs er skøn men hold ferie et temperament hun har Har du hørt fra klinikken eller er det først i morgen?Håber SÅ meget at I kan komme i gang med et nyt forsøg....Krammer
så kan hun da sige fra...
se under barnløshedsbehandling.. der ligger en tråd om hvad der skal ske nu... Jubiiiii hedder den...
AalborgPigen skriver: Sikke nogle flotte billeder Og skønne børn ... Designer du selv de jakker ??
Leonora skriver: Tusind tak Ja jeg laver stort set alt ungers tøj. Har en lille net butik hvor jeg syr på bestilling . Det er dog svært at holde gang i sådan noget - så det er skønt at ungerne stadig vil gå det. Det varer nok ik længe før den tid er slutGo aften
Tusind tak Ja jeg laver stort set alt ungers tøj. Har en lille net butik hvor jeg syr på bestilling . Det er dog svært at holde gang i sådan noget - så det er skønt at ungerne stadig vil gå det. Det varer nok ik længe før den tid er slutGo aften
De er da ellers skide flotte !!
banana3 skriver: Jeg er helt enig ! men nu ser det heler ikke ud til, at du er den værste fotograf billederne er virkelig gode
Jeg er helt enig ! men nu ser det heler ikke ud til, at du er den værste fotograf billederne er virkelig gode
Leonora skriver: Hey tøser og glædelig mors dag ville bare lige dele et par skønne billder af min store pige og hendes veninde. Vi har været i skoven idag og tøserne havde en super dejlig dag i det lækre vejrog så lige 2 billeder af lillesøster vigga Rigtig go søndag aften Knus fra Louise
Hey tøser og glædelig mors dag ville bare lige dele et par skønne billder af min store pige og hendes veninde. Vi har været i skoven idag og tøserne havde en super dejlig dag i det lækre vejrog så lige 2 billeder af lillesøster vigga Rigtig go søndag aften Knus fra Louise
ønskebarn74 skriver: så kan hun da sige fra... se under barnløshedsbehandling.. der ligger en tråd om hvad der skal ske nu... Jubiiiii hedder den...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128