Maria har fået juniorseng:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.059 visninger
16 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Laulund87

Og hun er stolt!

Hun fik den i går og lå hele eftermiddagen og læste bøger i den.

I morgen kl 9.30 gik jeg ned til hende for at se om hun stadig sov () og jeg fik pænt besked på at gå min vej igen hehe. Hun havde sovet hele natten uden at falde ud eller rejse sig

Her i dag kl 18.30 kaldte jeg på hende og kunne ikke forstå hvad hun lavede. Hun var da bare gået i seng. Lå med sutten og dynen trukket op! Hold op hvor vi grinte af hende. Elsker den trold

i får lige et billede af den højtelskede seng

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

CS

Laulund87 skriver:

Og hun er stolt!

I morgen kl 9.30 gik jeg ned til hende for at se om hun stadig sov () og jeg fik pænt besked på at gå min vej igen hehe. Hun havde sovet hele natten uden at falde ud eller rejse sig

Her i dag kl 18.30 kaldte jeg på hende og kunne ikke forstå hvad hun lavede. Hun var da bare gået i seng. Lå med sutten og dynen trukket op! Hold op hvor vi grinte af hende. Elsker den trold

Den er da også bare super fin

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Og hun er stolt!

hvor er den bare fin..

Og dejligt hun er så glad for den..

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

CS skriver:

Den er da også bare super fin

Og så er det jo bare super når barnet er enig og gider sove i den

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

An&Jo skriver:

hvor er den bare fin..

Og dejligt hun er så glad for den..

Jeg var lidt nervøs selvom hun altid har haft et godt sovehjerte.. Har hørt skrækhistorier om at man kan følge barnet i sengen 10.000 gange inden de sover Det kan jo nå at komme, men tvivler når hun elsker den så meget. Man kan bare se hvor stolt hun er

Anmeld

13. maj 2012

An&Jo

Laulund87 skriver:

Jeg var lidt nervøs selvom hun altid har haft et godt sovehjerte.. Har hørt skrækhistorier om at man kan følge barnet i sengen 10.000 gange inden de sover Det kan jo nå at komme, men tvivler når hun elsker den så meget. Man kan bare se hvor stolt hun er

de skrækhistorier hørte jeg også, men nu har johannes lagt i hans i 3 måneder, og han er aldrig stået ud af den om aftenen, først når han vågner om morgenen..

har dog flere veninder der er inde og putte mange gange i løbet af en aften..

Anmeld

13. maj 2012

CS

Laulund87 skriver:

Og så er det jo bare super når barnet er enig og gider sove i den

ren win win

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

An&Jo skriver:

de skrækhistorier hørte jeg også, men nu har johannes lagt i hans i 3 måneder, og han er aldrig stået ud af den om aftenen, først når han vågner om morgenen..

har dog flere veninder der er inde og putte mange gange i løbet af en aften..

Puha så er vi vist heldige

Uden at vide noget om det, tror jeg det handler om at være heldig at ramme det rigtige tidspunkt. Maria har været rigtig glad for at komme i seng og selv kommet og sagt hun ville i seng her på det sidste. Så jeg tænkte at det skulle være nu og det var vist en god idé

Anmeld

13. maj 2012

Laulund87

CS skriver:

ren win win

Anmeld

13. maj 2012

Janni.

Super flot seng. En rigtig prinsesse seng. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.