Er lidt bange for kommende mens....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Jupiter

Jeg har i en tidligere tråd fået afklaret at ibuprofen ikke er godt når man arbejder på pb. Så det vil jeg selvfølgelig holde mig fra!

Så sidder jeg i dag og tænker over at min mens sansynligvis kommer om et par dage (hvis ikke vi da sku være så heldige at have held i sprøjten allerførste gang ), og bliver sgu lidt nervøs...

Jeg har altid haft MEGET kraftige mens-smerter, og i alle mine teenage-år har jeg sygemeldt mig de første to dage, indtil det værste var ovre.

For 4-5 år siden fik jeg så ibuprofen 600 mg, af min læge, og de gør altså underværker. Jeg plejer at tage én så snart jeg ved at mens er på vej, og så mærker jeg stort set ingenting.

Så nu er spørgsmålet: Hvad gør jeg under alle de mens der kommer under pb???

Almindelige panodiler og andet paracetamol virker ikke, og jeg ANER virkelig ikke hvordan jeg skal klare en mens uden ibu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Flødebollen

Stlun07 skriver:

Jeg har i en tidligere tråd fået afklaret at ibuprofen ikke er godt når man arbejder på pb. Så det vil jeg selvfølgelig holde mig fra!

Så sidder jeg i dag og tænker over at min mens sansynligvis kommer om et par dage (hvis ikke vi da sku være så heldige at have held i sprøjten allerførste gang ), og bliver sgu lidt nervøs...

Jeg har altid haft MEGET kraftige mens-smerter, og i alle mine teenage-år har jeg sygemeldt mig de første to dage, indtil det værste var ovre.

For 4-5 år siden fik jeg så ibuprofen 600 mg, af min læge, og de gør altså underværker. Jeg plejer at tage én så snart jeg ved at mens er på vej, og så mærker jeg stort set ingenting.

Så nu er spørgsmålet: Hvad gør jeg under alle de mens der kommer under pb???

Almindelige panodiler og andet paracetamol virker ikke, og jeg ANER virkelig ikke hvordan jeg skal klare en mens uden ibu...

JEg havde også sindssyg mange menssmerter førhen, og inden jeg kom på ppiller i tidernes morgen, så jeg var også ret nervøs - MEN: det er bare overhovedet ikke nær så slemt som førhen. Lidt jag og murren men ikke smerter til en sygemelding som førhen

Håber det gav lidt håb

Anmeld

13. maj 2012

christina92

Jeg forstår godt det bekymre dig!

Jeg har haft det meget lig dig, og den første mens efter p-pille stop var også meget slem! Men allerede måneden efter var det bare meget bedre, faktisk fik min krop det bedre på rigtig mange måder af at være stoppet på dem.

Bliver det meget slemt for dig og lange gåture, varme og afslapning, massage af lænden ikke virker overhovedet ville jeg ringe og spørge mig lægen hvad hun synes er en god ide at gøre

Held og lykke med Plan baby, og husk at jo mere ro i har på, jo hurtigere kommer det også. Good Luck

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.