hej - igen..
øv jeg synes efterhånden det er ret ofte jeg opretter emner i denne gruppe....
jeg føler mig bare SÅÅÅ snydt...
det er nu et år siden det lykkedes os at blive gravide (endte i SA uge 10.)
og lægen mener stadig vi skal vente til det er et år siden vi MISTEDE dvs. sidst i juni måned før vi kan begynde at få bare lidt hjælp.
mandens sæd er tjekket og er i orden.
men min cyklus har været forlænget og svingene siden vi mistede. fra 33 - 39 dages cyklus,
denne gang var den 36 dage og er stort set sikker på at jeg IKKE havde ÆL denne måned
Hvordan faen skal det så lykkedes hvis jeg kun har ÆL nogle gange...
sidste cyklus testede jeg positiv for ÆL, så der burde jeg jo have det, men heller ikke der lykkedes det...
jeg er simpelthen ved at blive sindsyg af det pis her (undskyld sproget, men et eller andet sted er jeg mere sur end ked)
hvorfor kan lægen ikk kigge på mig og gøre noget... hvorfor skal man have smidt i hovedet: "du er ung og har tiden for dig"
MULIGT JEG HAR, MEN DET ER BIB IKKE DET SIDSTE BARN VI ER VED AT LAVE, MEN DET FØRSTE!!!! arg hader den kommentar...
der gik kun 5 mdr. fra jeg smed pillerne til det lykkedes, og der havde jeg cyklus på 28 dage. Hvorfor faen skal en graviditet så gøre at jeg pludselig har lange cyklusser og manglende ÆL???
er så forvirret og føler bare ikke jeg må få nogle svar...

tak skulle af med det. det driver mig til vanvid (hjælper ikke at flere i vennekredsen skal have små)
Anmeld