føler mig snydt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Kris89

hej - igen..

øv jeg synes efterhånden det er ret ofte jeg opretter emner i denne gruppe....

jeg føler mig bare SÅÅÅ snydt...

det er nu et år siden det lykkedes os at blive gravide (endte i SA uge 10.)

og lægen mener stadig vi skal vente til det er et år siden vi MISTEDE dvs. sidst i juni måned før vi kan begynde at få bare lidt hjælp.

mandens sæd er tjekket og er i orden.

men min cyklus har været forlænget og svingene siden vi mistede. fra 33 - 39 dages cyklus,

denne gang var den 36 dage og er stort set sikker på at jeg IKKE havde ÆL denne måned  Hvordan faen skal det så lykkedes hvis jeg kun har ÆL nogle gange...

sidste cyklus testede jeg positiv for ÆL, så der burde jeg jo have det, men heller ikke der lykkedes det...

jeg er simpelthen ved at blive sindsyg af det pis her (undskyld sproget, men et eller andet sted er jeg mere sur end ked)

hvorfor kan lægen ikk kigge på mig og gøre noget... hvorfor skal man have smidt i hovedet: "du er ung og har tiden for dig"

MULIGT JEG HAR, MEN DET ER BIB IKKE DET SIDSTE BARN VI ER VED AT LAVE, MEN DET FØRSTE!!!! arg hader den kommentar...

der gik kun 5 mdr. fra jeg smed pillerne til det lykkedes, og der havde jeg cyklus på 28 dage. Hvorfor faen skal en graviditet så gøre at jeg pludselig har lange cyklusser og manglende ÆL???

er så forvirret og føler bare ikke jeg må få nogle svar...

tak skulle af med det. det driver mig til vanvid (hjælper ikke at flere i vennekredsen skal have små)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Du får lige en krammer
Og så et fra kryds for at der snart sker noget øko, eller der i det mindste er nogen der vil gi Jer en hånd!!

Anmeld

13. maj 2012

Kris89

LouiseVous skriver:

Du får lige en krammer
Og så et fra kryds for at der snart sker noget øko, eller der i det mindste er nogen der vil gi Jer en hånd!!

tusind tak

håber virkelig der kan komme en øko... men jeg ville for alt i verden bare gerne have svar...

jeg er simpelthen så bange for at jeg ikke kan få børn på naturlig vis. det ville være mit værste mareridt og jeg ville bare så gerne vide at alt var i orden.

Anmeld

13. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kris89 skriver:

tusind tak

håber virkelig der kan komme en øko... men jeg ville for alt i verden bare gerne have svar...

jeg er simpelthen så bange for at jeg ikke kan få børn på naturlig vis. det ville være mit værste mareridt og jeg ville bare så gerne vide at alt var i orden.

Jeg kan godt følge dig..
Det også en træls besked at få at det skal gå et år inden de vil hjælpe..

Jeg har et vennepar som har været gravide to gange, (begge gange mistet ) Men efter nr 2 gang fik de at vide at første efter 3 gang det mislykkes vil de blive tilbudt hjælp..
For deres vedkommende hedder 3. gang lykkens gang nu

Håber og krydser for I kan gør det samme, bare 2. gang lykkensgang

Anmeld

13. maj 2012

Kris89

LouiseVous skriver:

Jeg kan godt følge dig..
Det også en træls besked at få at det skal gå et år inden de vil hjælpe..

Jeg har et vennepar som har været gravide to gange, (begge gange mistet ) Men efter nr 2 gang fik de at vide at første efter 3 gang det mislykkes vil de blive tilbudt hjælp..
For deres vedkommende hedder 3. gang lykkens gang nu

Håber og krydser for I kan gør det samme, bare 2. gang lykkensgang

tusind tak

Anmeld

13. maj 2012

Kris89

., lortedag  

hvorfor er det så vigtigt om der er gået 11 eller 12 mdr. og om det er datoen fra hvor det lykkedes eller vi mistede, når min cyklus på intet tidspunkt siden vi mistede har været reglmæssig..

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

Kris89 skriver:

hej - igen..

øv jeg synes efterhånden det er ret ofte jeg opretter emner i denne gruppe....

jeg føler mig bare SÅÅÅ snydt...

det er nu et år siden det lykkedes os at blive gravide (endte i SA uge 10.)

og lægen mener stadig vi skal vente til det er et år siden vi MISTEDE dvs. sidst i juni måned før vi kan begynde at få bare lidt hjælp.

mandens sæd er tjekket og er i orden.

men min cyklus har været forlænget og svingene siden vi mistede. fra 33 - 39 dages cyklus,

denne gang var den 36 dage og er stort set sikker på at jeg IKKE havde ÆL denne måned  Hvordan faen skal det så lykkedes hvis jeg kun har ÆL nogle gange...

sidste cyklus testede jeg positiv for ÆL, så der burde jeg jo have det, men heller ikke der lykkedes det...

jeg er simpelthen ved at blive sindsyg af det pis her (undskyld sproget, men et eller andet sted er jeg mere sur end ked)

hvorfor kan lægen ikk kigge på mig og gøre noget... hvorfor skal man have smidt i hovedet: "du er ung og har tiden for dig"

MULIGT JEG HAR, MEN DET ER BIB IKKE DET SIDSTE BARN VI ER VED AT LAVE, MEN DET FØRSTE!!!! arg hader den kommentar...

der gik kun 5 mdr. fra jeg smed pillerne til det lykkedes, og der havde jeg cyklus på 28 dage. Hvorfor faen skal en graviditet så gøre at jeg pludselig har lange cyklusser og manglende ÆL???

er så forvirret og føler bare ikke jeg må få nogle svar...

tak skulle af med det. det driver mig til vanvid (hjælper ikke at flere i vennekredsen skal have små)

Jeg kan ingen gode råd give..

Men du skal da lige have en MASSE kram 

Anmeld

13. maj 2012

Kris89

AalborgPigen skriver:

Jeg kan ingen gode råd give..

Men du skal da lige have en MASSE kram 

tusind tak

det betyder alverden

Anmeld

13. maj 2012

Miss Church

Du skal have en krammer 

Hvor er det bare hårdt og uretfærdigt! Kan godt forstå at du ikke gider at høre på "du er så ung". 

for at det hele nok skal gå godt! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.