Hvor længe af gangen spiser baby, 3 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

morlinen

Hej folkens

Hvor længe af gangen spiser/spiste jeres baby på de der 3 mdr ca? Og hvor mange gange i døgnet?

Her synes jeg konstant hun ændrer mønster, og har også haft lidt gang i noget ammestrejke.

Mvh. Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. maj 2012

HeidiØ

morlinen skriver:

Hej folkens

Hvor længe af gangen spiser/spiste jeres baby på de der 3 mdr ca? Og hvor mange gange i døgnet?

Her synes jeg konstant hun ændrer mønster, og har også haft lidt gang i noget ammestrejke.

Mvh. Line

Jeg tror William lå mellem 15 min og 30 min og så ca hver 3. time..

Jeg var ikke specielt glad for at amme, da jeg virkelig sys det tog meget af min dag at være lænket til sofaen!

Men ja, de ændre mønster konstant. Læs evt om tigerspring i barnets liv - det er ret spændende mht deres udvikling

Anmeld

1. juni 2012

Københavnermor

Min datter spiste i alt fra 2 min til 15 min... Hun havde en virkelig svær periode der.. Slap hele tiden, afviste brystet, lavede flitsbue når hun blev lagt til osv osv.. Jeg var lidt bekymret om hun fik nok, men hun var jo glad og pludrede og alt hvad der hører til..

Så jeg forsøgte at slappe mere af, og så kun give hende mad når hun selv meldte sult, og ikke blive ved at tilbyde hende... Nogen dage spiste hun højst 6 gange og ikke særlig længe af gangen... Men så gik det over... Det blev rart at amme igen efter 1 månedstid... Nu er det skønt og hun er snart 6 måneder..

Anmeld

1. juni 2012

morlinen

Tak for svar

Der er jeg også efterhånden ved at være. Altså det med at slappe mere af. For hun vokser jo stadig, dog ikke så hurtigt som de første 3 måneder.

Voksede din bebs så fint stadigvæk? Glææææder mig til og håber på, at amningerne kan blive helt afslappede efterhånden. Og så bliver det rart, når hun begynder på mos og grød, så jeg kan "aflastes" lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.