Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, som overskriften siger, så søger jeg Ej Sikke Lej til dreng i str 50, 56, 74 og 80.
Bukser, bluser, body... Alt har interesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rup skriver: Jeg har vist lidt liggende jeg gerne vil sælge. Kan sende dig nogle billeder over mobilen hvis du vil se det.
Jeg har vist lidt liggende jeg gerne vil sælge. Kan sende dig nogle billeder over mobilen hvis du vil se det.
Du har ikke mulighed for at lægge billeder ind her? Er ikke så meget for at udlevere mit nummer
kitty skriver: Du har ikke mulighed for at lægge billeder ind her? Er ikke så meget for at udlevere mit nummer
rup skriver: Så bliver det først i aften, da jeg er på fra mobilen...
Så bliver det først i aften, da jeg er på fra mobilen...
Det er helt i orden!
Tak for din forståelse!
kitty skriver: Det er helt i orden! Tak for din forståelse!
Så er der billeder
Jeg bor mellem Vejle og Juelsminde, så hvis du bor i nærheden kan vi mødes og ellers sender jeg det også gerne.
rup skriver: Så er der billeder Jeg bor mellem Vejle og Juelsminde, så hvis du bor i nærheden kan vi mødes og ellers sender jeg det også gerne.
Hov de kom ind på hoved, det var ikke meningen - beklager
kitty skriver: Ja, som overskriften siger, så søger jeg Ej Sikke Lej til dreng i str 50, 56, 74 og 80. Bukser, bluser, body... Alt har interesse
Du mangler ikke 68 har en helt ny trøje til 100 pp
Hvilken størrelse er den med uglerne, øverst? og huen (eller hedder det hjelm? )? Evt. pris for disse to?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128