Er så stolt af mig selv :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

christina92

Vil egentlig bare fortælle at jeg de sidste 24 timer har deltaget i Stafet for livet som er en stafet for kræftens bekæmpelse.

Jeg er 19+1 i dag og har uden problemer løbet/gået 21,7 km. på ca. 16 timer.

Det var jo ganske fantastisk at jeg kunne holde til det, baby har bare været så medgørelig og har ingen gener haft overhovedet

Synes bare det er skønt når de første 15 uger gik med konstant bræk og tabet af 10 kilo.

Ville bare lige fortælle om min kæmpe sejer i en god sags tjeneste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

B&J

Ej hvor må det være sååå dejligt du må føle dig helt som et nyt menneske

især når det første tid kig med kast op og nu løbe gå så mange km ej hvor er det bare såååå fedt for dig

Anmeld

13. maj 2012

christina92

B&J skriver:

Ej hvor må det være sååå dejligt du må føle dig helt som et nyt menneske

især når det første tid kig med kast op og nu løbe gå så mange km ej hvor er det bare såååå fedt for dig

Ja total som et helt nyt menneske!

Den første tid var så hård, men nu sparker baby og jeg præstere dette uden gener overhovedet  Det er vidunderligt!

Anmeld

13. maj 2012

Camillos

christina92 skriver:

Vil egentlig bare fortælle at jeg de sidste 24 timer har deltaget i Stafet for livet som er en stafet for kræftens bekæmpelse.

Det var jo ganske fantastisk at jeg kunne holde til det, baby har bare været så medgørelig og har ingen gener haft overhovedet

Synes bare det er skønt når de første 15 uger gik med konstant bræk og tabet af 10 kilo.

flooot

Anmeld

13. maj 2012

BigHope13

wow det synes jeg bare er så flot og så stort gjort af dig, kan godt forstå at du er stolt og det har du al grund til at være

Anmeld

13. maj 2012

B&J

christina92 skriver:

Ja total som et helt nyt menneske!

Den første tid var så hård, men nu sparker baby og jeg præstere dette uden gener overhovedet  Det er vidunderligt!

dejligt

Anmeld

13. maj 2012

Muffin_girl

christina92 skriver:

Kæft hvor sejt klaret ! 

Anmeld

13. maj 2012

christina92

AalborgPigen skriver:

Kæft hvor sejt klaret ! 

Tusind tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.