min søn hoster :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

789 visninger
3 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej allesammen

Først glædelig mors dag til jer alle

Jeg har en dejlig dreng på 18mdr, som desværre hoster rigtig meget. Specielt i natte timerne. Han har haft denne hoste siden han var helt lille, men dog kommer den og går. lige nu har han haft hosten i 4 uger, han sover næsten ikke om natten, og når han leger, eller griner så kommer der et hosteanfald, efterfulgt af hvæsende vejtrækning. Vi har været til læge med denne hoste mange gange efterhånden, og har fået at vide at det ikke er noget.

Men igår aftes inden han skulle i seng fik han et ordenligt hosteanfald, og han kunne slet ikke rumme det. Han fik så et lille tryk fra en astaspray/maske som min fætter får pga. astmatisk bronkitis, og den hjalp. Han hostede ikke en eneste gang i løbet af natten. hvad skal jeg gøre? slå i bordet overfor lægen, eller skal jeg bede om en henvisning til en børnelæge?

Mvh. en meget bekymret mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

B&J

GLÆDELIG MORS DAG TIL DIG OGSÅ

jeg ville komme en tur til vagt lægen få ham til at lytte osv på ham for det lyder da som noget astma eller astmatisk bronkitis

for det er da synd for den lille mand han lidder sådan af det hjælper det heller ikke hvis i hejser sengen lidt ???

det kan også være han har støv allergi jaa hvad ved jeg syntes bare der skal tjekkes op på det og især når den spray virkede

håber snart han får det meget bedre

Anmeld

13. maj 2012

Talbutikken

Jeg ville slå i bordet og bede om en henvisning til en børnelæge!

Det lyder nemlig fuldstændig som det vi lige har været igennem med min 13 måneder gamle datter som for 14 dage siden fik konstateret småbørns astma.

Håber han snart få det bedre.

Rigtigt god mors dag til dig

Anmeld

13. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej allesammen

Først glædelig mors dag til jer alle

Jeg har en dejlig dreng på 18mdr, som desværre hoster rigtig meget. Specielt i natte timerne. Han har haft denne hoste siden han var helt lille, men dog kommer den og går. lige nu har han haft hosten i 4 uger, han sover næsten ikke om natten, og når han leger, eller griner så kommer der et hosteanfald, efterfulgt af hvæsende vejtrækning. Vi har været til læge med denne hoste mange gange efterhånden, og har fået at vide at det ikke er noget.

Men igår aftes inden han skulle i seng fik han et ordenligt hosteanfald, og han kunne slet ikke rumme det. Han fik så et lille tryk fra en astaspray/maske som min fætter får pga. astmatisk bronkitis, og den hjalp. Han hostede ikke en eneste gang i løbet af natten. hvad skal jeg gøre? slå i bordet overfor lægen, eller skal jeg bede om en henvisning til en børnelæge?

Mvh. en meget bekymret mor.

Hmm ja .. Det lyder ikke godt ..
Min søn på 18 mdr. også, har hostet siden Sep. sidste år , og lægen har blevet ved med at sige der ik var noget galt, selvom vi rendte til lægen med ham hver 2. uge ..
For en mdr. siden stoppede det pludselig , og nu sover han igen om natten , og hoster ikke .. Så måske din læge har ret .. Men god bedring med ham i hvert fald  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.