Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Og det blev en vældig succesrig date.Jeg har børnefri weekend, for første gang en hel weekend! Og jeg havde ingen planer. Men så var der en fyr, som skrev til mig (ja jeg sidder på dating sider), også kunne jeg så han var færing (ja, jeg har en svaghed på det punkt).Så han spurgte om jeg ville med ud og spise, og det ville jeg gerne, så det gjorde vi også i bio og ja.. han betalte det hele! Og han var så sød og gentleman .. Så fik han lov til at komme med indenfor (ikke noget hanky panky), også så han min guitar og begynder at spille! Kan man være mere i himlen!!!Så sad vi og jammede lidt, og jeg sang selvfølgelig .. åh, det var sådan en god date! Er næsten helt forelsket nu
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ej hvor lyder det bare super dejligt håber i finder ud af noget sammen hen af vejen så.. for det lyder da som en møg hammer god date
B&J skriver: ej hvor lyder det bare super dejligt håber i finder ud af noget sammen hen af vejen så.. for det lyder da som en møg hammer god date
Den var mega god, i forhold til at det var SÅ spontant som det var
emsaroto skriver: Den var mega god, i forhold til at det var SÅ spontant som det var
fantastisk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128