SØS skriver:
Jo - sælger er bundet da hun jo har accepteret dit bud. Du er i princippet også bundet, men du hvor du har ventet flere dage, vil jeg mene, at du sagtens kan skrive, at du hopper fra grundet hendes passivitet - hvilket hun så må acceptere.

Hvordan går det med maven? Jeg synes den er ved at være rigtig tung - den er også faldet helt ned og tynger voldsomt....
Okay mente det nok

Har ikke lyst til at hoppe fra, da jeg virkelig gerne vil have det

Men det er jo ikke nemt når sælger ikke svarer.
Men vil lige kontakte support, for hvis det er hun ikke har lyst til at sælge det alligevel, så burde hun jo sige til.
Jamen det går fint nu. Har været plaget af hovedpine og svimmelhed de sidste dage. De siger det er fordi at jeg er/har været dehydreret og ikke spist nu. Så udskiller ketonstoffer nu, som indikere at jeg forbrænder mere end jeg indtager.
Forstår det bare ikke rigtig, for spiser alle hovedmåltider (gerne 2 portioner) og snacks imellem måltiderne.
Så hun må virkelig tage godt fra sig i maven, hun blev scannet til at veje 2131 g i onsdags
Men eller er det ved at være lidt tungt nu - og vil gerne snart have min krop tilbage. Hvad med dig, begynder du at synes det er mere og mere virkeligt?
Anmeld