Hvordan er det nu? TS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

646 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

AnnaK89

Hvordan er det nu når jeg har budt på noget og sælger har accepteret mit bud - er vi så ikke begge bundet? Altså på trendsales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

lio

Kopieret fra TS!

Forpligtelser ved handel

Køber er til enhver tid forpligtet til at betale for varen, når der er indgået aftale om at handle

Sælger er forpligtet til at afsende varen, så snart betalingen er modtaget. Betaling anses for modtaget det øjeblik, hvor anmodning om TrendsalesHandel er accepteret, og sælger har pengene på sin TrendsalesKonto

Både køber og sælger skal til enhver tid overholde relevant lovgivning, herunder især købeloven

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Laijona Äiti skriver:

Kopieret fra TS!

Forpligtelser ved handel

Køber er til enhver tid forpligtet til at betale for varen, når der er indgået aftale om at handle

Sælger er forpligtet til at afsende varen, så snart betalingen er modtaget. Betaling anses for modtaget det øjeblik, hvor anmodning om TrendsalesHandel er accepteret, og sælger har pengene på sin TrendsalesKonto

Både køber og sælger skal til enhver tid overholde relevant lovgivning, herunder især købeloven

Okay.

Det er bare fordi, at jeg bød og hun sagde ok og ville sende en ts-anmodning da hun kom hjem senere på dagen.
Det er 2 dage siden nu, skrev igår til hende, men har intet hørt eller modtaget, selvom hun har været online et par gange siden.

Anmeld

13. maj 2012

lio

AnnaKJ skriver:

Okay.

Det er bare fordi, at jeg bød og hun sagde ok og ville sende en ts-anmodning da hun kom hjem senere på dagen.
Det er 2 dage siden nu, skrev igår til hende, men har intet hørt eller modtaget, selvom hun har været online et par gange siden.

Jeg ville kontakte support og spørge dem konkret, så kontakter de hende og evt. advarer hvis de mener hun bryder reglerne.

Anmeld

13. maj 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
AnnaKJ skriver:

Okay.

Jo - sælger er bundet da hun jo har accepteret dit bud. Du er i princippet også bundet, men du hvor du har ventet flere dage, vil jeg mene, at du sagtens kan skrive, at du hopper fra grundet hendes passivitet - hvilket hun så må acceptere.

Hvordan går det med maven? Jeg synes den er ved at være rigtig tung - den er også faldet helt ned og tynger voldsomt....

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

Laijona Äiti skriver:

Jeg ville kontakte support og spørge dem konkret, så kontakter de hende og evt. advarer hvis de mener hun bryder reglerne.

Okay, ja det kunne være en god ide

Anmeld

13. maj 2012

lio

AnnaKJ skriver:

Okay, ja det kunne være en god ide

Anmeld

13. maj 2012

AnnaK89

SØS skriver:

Jo - sælger er bundet da hun jo har accepteret dit bud. Du er i princippet også bundet, men du hvor du har ventet flere dage, vil jeg mene, at du sagtens kan skrive, at du hopper fra grundet hendes passivitet - hvilket hun så må acceptere.

Hvordan går det med maven? Jeg synes den er ved at være rigtig tung - den er også faldet helt ned og tynger voldsomt....

Okay mente det nok
Har ikke lyst til at hoppe fra, da jeg virkelig gerne vil have det Men det er jo ikke nemt når sælger ikke svarer.
Men vil lige kontakte support, for hvis det er hun ikke har lyst til at sælge det alligevel, så burde hun jo sige til.

Jamen det går fint nu. Har været plaget af hovedpine og svimmelhed de sidste dage. De siger det er fordi at jeg er/har været dehydreret og ikke spist nu. Så udskiller ketonstoffer nu, som indikere at jeg forbrænder mere end jeg indtager.
Forstår det bare ikke rigtig, for spiser alle hovedmåltider (gerne 2 portioner) og snacks imellem måltiderne.
Så hun må virkelig tage godt fra sig i maven, hun blev scannet til at veje 2131 g i onsdags

Men eller er det ved at være lidt tungt nu - og vil gerne snart have min krop tilbage. Hvad med dig, begynder du at synes det er mere og mere virkeligt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.