Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
min datter er 11,5 uger gammel og triller allerede fuldt ud fra mave til ryg .. DYGTIG pige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er fantastisk med stolte mødre. Glæder mig til at også bliver sådan en
Miss Church skriver: Det er fantastisk med stolte mødre. Glæder mig til at også bliver sådan en
jeg er hver evig eneste dag SÅ stolt af min datter.. hun er sq mit kød og blod, mit et og alt <3 I mine øjne er hun den mest fantastisk pige
ja, det blir skønt for dig! du har virkelig noget at glæde dig til.. det er fantastisk at være mor
MissTas skriver: jeg er hver evig eneste dag SÅ stolt af min datter.. hun er sq mit kød og blod, mit et og alt <3 I mine øjne er hun den mest fantastisk pige ja, det blir skønt for dig! du har virkelig noget at glæde dig til.. det er fantastisk at være mor
Hvor er det bare dejligt at høre! Den indstilling må bestemt også gøre en til verdens bedste mor!
Miss Church skriver: Hvor er det bare dejligt at høre! Den indstilling må bestemt også gøre en til verdens bedste mor!
det vil jeg absolut mene.. og ved Annastacia ikke kunne ønske eller tænke sig bedre mor end mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128