New balance sko til børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.689 visninger
8 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

PernilleogLouis

Nogen der ved hvilken butik jeg finder dem i ? Helst fysisk i københavnsområdet?

Har ude og lede igår men helt uden held

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

CS

kicha skriver:

Nogen der ved hvilken butik jeg finder dem i ? Helst fysisk i københavnsområdet?

www.milibecopenhagen.dk googlede det lige og hos milibi sælger de New Balance til børn

Anmeld

13. maj 2012

PernilleogLouis

CS skriver:

www.milibecopenhagen.dk googlede det lige og hos milibi sælger de New Balance til børn

perfekt tak Må jeg hen imorgen 

Anmeld

13. maj 2012

CS

kicha skriver:

tak velbekomme, og tak google - hehe, det kan være du kan google dig frem til flere så du har et lidt større udvalg  Go jagt

Anmeld

13. maj 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
kicha skriver:

Mener og have set dem i skoringen i alle mulige farver..
Men ved jo ikke om du har været der!?

Anmeld

13. maj 2012

PernilleogLouis

Jeg var ude i rødovre og der ku jeg ik finde dem men kan jo altid lige ringe derud og høre tak

Anmeld

13. maj 2012

CS

kicha skriver:

Velbekomme - du kan google new balance og på deres hjemmeside finde dem der har forhandler liste - bare så du ikke skal drøne hele kongerigt rundt  Go jagt

Anmeld

13. maj 2012

PernilleogLouis

CS skriver:

Velbekomme - du kan google new balance og på deres hjemmeside finde dem der har forhandler liste - bare så du ikke skal drøne hele kongerigt rundt  Go jagt

ah smart - havde faktisk prøvet at google det igår det kunne jeg så ik finde ud af

Anmeld

13. maj 2012

CS

kicha skriver:

ah smart - havde faktisk prøvet at google det igår det kunne jeg så ik finde ud af

98 82 55 33 det er nummeret på dem, Activ sportswear, der forhandler New Balance i DK - det er deres kundeservice. De kan med garanti fortælle dig hvem hvad og hvor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.