Kønsvestemmelse til NF?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

627 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. maj 2012

Flowers

Hej, jeg har læst, at nu her omkring uge 12, er det muligt, at se kønnet på fosteret, men der menes vel bare, at organenerne nu så småt er dannet ikke at man kan se det til en NF?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2012

Mutti2B

Det er alt for tidligt at sige noget med sikkerhed, desværre. Men jeg kender selv nysgerrigheden aaalt for godt . Jeg ville ikke turde stole på det, hvis de overhovedet ville komme med et gæt. Du skal tænke på at skanningsklinikkerne der har specialiceret sig i det, først kan/vil kønskanne fra 14+0 .

Så et par uger endnu og så en tid til en kønsskanning

Anmeld

13. maj 2012

MMOGM

Flowers skriver:

Hej, jeg har læst, at nu her omkring uge 12, er det muligt, at se kønnet på fosteret, men der menes vel bare, at organenerne nu så småt er dannet ikke at man kan se det til en NF?

Vi spurgte da vi var til NF scanning, om hun kunne se hvad det var. Der skød hun det til at blive en dreng, og hun fik sørme ret! 

Anmeld

13. maj 2012

Flowers

Mikkala91 skriver:

Vi spurgte da vi var til NF scanning, om hun kunne se hvad det var. Der skød hun det til at blive en dreng, og hun fik sørme ret! 

Ej hvor fedt, vil da også spørge så

Anmeld

13. maj 2012

MMOGM

Flowers skriver:

Ej hvor fedt, vil da også spørge så

Ja, det synes jeg du skal  

Anmeld

13. maj 2012

dorthemus

Flowers skriver:

Jeg vil tænke mig godt om før jeg ville spørge til nf....selvom du får et.skøn af kønnet er det langt fra sikkert de kan se det med sikkerhed og så kan du risikere at knytte dig til kønnet. Som måske er forkert. Moderator Rosa fik.at vide til nf at hun ventede en pige....det viste sig så at det var en dreng. Hun syntes det var meget svært og en lille sorg fordi hun havde nået at knytte sig til den lille "pige". Også selvom hun jo selvfølgelig blev glad og lykkelig for sin søn.

Anmeld

13. maj 2012

Flowers

dorthemus skriver:

Jeg vil tænke mig godt om før jeg ville spørge til nf....selvom du får et.skøn af kønnet er det langt fra sikkert de kan se det med sikkerhed og så kan du risikere at knytte dig til kønnet. Som måske er forkert. Moderator Rosa fik.at vide til nf at hun ventede en pige....det viste sig så at det var en dreng. Hun syntes det var meget svært og en lille sorg fordi hun havde nået at knytte sig til den lille "pige". Også selvom hun jo selvfølgelig blev glad og lykkelig for sin søn.

Ja jeg ved at det langt fra er sikkert til nf, og mange vil heller ikke komme med et bud der, så det skriver jeg mig selvfølgeligt bag øret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.