uregelmæssig cyklus efter fødsel - normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: var din mens. uregelmæssig i starten efter du havde født?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

5.473 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

ano14316

Hej

Er der normalt at ens cyklus er lidt fucked up efter man har født?

Jeg fik min. 1. mens efter jeg fødte d. 08 april. og har ikke haft siden. jeg har selvfølgelig taget teste, som alle var negative..

Jeg fødte i d. 8 oktober.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Sofia24

ano14316 skriver:

Hej

Er der normalt at ens cyklus er lidt fucked up efter man har født?

Jeg fik min. 1. mens efter jeg fødte d. 08 april. og har ikke haft siden. jeg har selvfølgelig taget teste, som alle var negative..

Jeg fødte i d. 8 oktober.

Der gik 10 måneder fra fødslen til jeg fik min første mens (jeg ammede i 9)...
Men den var langt fra regelmæssig, der kunne godt gå 2 måneder imellem hver mens
Den blev aldrig rigtig regelmæssig før end vi prøvede at få barn nr 2 som jeg skal føde her til juli

Det er meget normalt at cyklus går lidt i kludder efter en graviditet, men kender også mange hvor den så bare var uhyggelig præcis når den kom

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

Sofia24 skriver:

Der gik 10 måneder fra fødslen til jeg fik min første mens (jeg ammede i 9)...
Men den var langt fra regelmæssig, der kunne godt gå 2 måneder imellem hver mens
Den blev aldrig rigtig regelmæssig før end vi prøvede at få barn nr 2 som jeg skal føde her til juli

Det er meget normalt at cyklus går lidt i kludder efter en graviditet, men kender også mange hvor den så bare var uhyggelig præcis når den kom

Mange tak for sit svar, så tager jeg det mere roligt.. det er bare dem jeg kender, der har den været helt præcis..

Jeg er så nervøs for om jeg skulle være blevet gravid ved et uheld.. selvom vi beskytter os..

Og tillykke med guldet i hulen..

Anmeld

12. maj 2012

Sofia24

ano14316 skriver:

Mange tak for sit svar, så tager jeg det mere roligt.. det er bare dem jeg kender, der har den været helt præcis..

Jeg er så nervøs for om jeg skulle være blevet gravid ved et uheld.. selvom vi beskytter os..

Og tillykke med guldet i hulen..

Så længe siden er det jo heller ikke siden det var oktober

Dem skal nok blive regelmæssig igen - går ud fra den var det før graviditeten

Der er jo en hel masse hormoner som skal "finde hinanden" og arbejde sammen igen

Men beskyttelse er jo vigtigt alligevel Hvis ikke man vil være gravid altså

Anmeld

12. maj 2012

Sofia24

Og tak forresten

Anmeld

12. maj 2012

Clisolka

Jeg har stemt blankt, for min mens kom aldrig af sig selv. Da Isabella var 9 mrd. satte jeg min cyklus i gang med p-piller 

Anmeld

12. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kom helt som den plejede, ca 15 mdr efter at jeg havde født! Håber der går lige så længe, når jeg engang har født denne gang! Vh stine

Anmeld

12. maj 2012

celkt

tror det er meget normalt efter en fødsel, - har i hvert fald oplevet at de første par måneders mens kom uden mønster efter hver fødsel.

Men til gengæld funderer jeg over om en kort graviditet, (provokeret abort) også kan give kludder i systemet, det er godt et halvt år siden jeg fik en, og syntes ikke min mens er regelmæssig som den plejer. F.eks. er jeg en uge forsinket nu, og det samme skete i januar. Det er temmeligt irreterende.

Anmeld

12. maj 2012

ano14316

StineW79 skriver:

Min kom helt som den plejede, ca 15 mdr efter at jeg havde født! Håber der går lige så længe, når jeg engang har født denne gang! Vh stine

Århh ja.. lyder dejligt.. Jeg fik den på trods af at jeg ammer..

og havde haft det maks 2 dage, og så var jeg pænt træt af det igen..

Anmeld

12. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
ano14316 skriver:

Århh ja.. lyder dejligt.. Jeg fik den på trods af at jeg ammer..

og havde haft det maks 2 dage, og så var jeg pænt træt af det igen..

Det var nemligskøn, herligt at der gik så længe + de 34 uger jeg havde været gravid. Armmen det ku jeg godt vænde mig til! Især fordi jeg fik mens da jeg var 11 år og syntes ik jeg har haft andet end " bøvl" med det!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.