Dåbskjole :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Mutti2B

4xGreve skriver:

Vores er gået i arv, det er min mor's tidliger brudekjole som er syet om...

Mine søskende, fætter, kusiner og jeg selv er døbt i den, Daniella er fremvist i den og Milo skal døbes i den og håber mine unger vil lade deres børn døbes i den!

Ville ønske min familie havde en kjole der gik i arv. Synes de gamle kjoler ofte er meget smukkere end de nye de laver i dag. Og især med historien bag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Mutti2B

ønskebarn74 skriver:

Jeg har stadig denne smukke silkekjole til salg for 200kr..

Den er sprit ny..

https://www.baby.dk/debat/92129pi1/toej--piger/silke-daabskjole-til-salg-soed-og-super-pris----sprit-ny---.aspx

Den skal du da selv bruge en dag, søde . Jeg tror på det, basta bum

Anmeld

12. maj 2012

4xGreve

Mutti2B skriver:

Ville ønske min familie havde en kjole der gik i arv. Synes de gamle kjoler ofte er meget smukkere end de nye de laver i dag. Og især med historien bag

Enig... Men i kan jo lave jeres egen historie bag og håbe den kan gå i arv.. På vores er navne og dator borderet ind nederst på kjolen! Så sødt syntes jeg!

Anmeld

12. maj 2012

Laura.

Vi var ikke ude og købe en dåbskjole. Vi har en gammel dåbskjole i min familie som er gået i arv. Den er fra da min mormor blev døbt, min mor er døbt i den og næsten alle mine søskende, dog ikke mig selv. Jeg synes det er så hyggeligt når den er så gammel og så er den bare så fin.

Jeg kan desværre ikke råde dig til noget, men håber du findet noget godt.

Anmeld

12. maj 2012

ønskebørn74

Mutti2B skriver:

Den skal du da selv bruge en dag, søde . Jeg tror på det, basta bum

nej, for der er en der går i arv i min mands familie.. han var bare ikke klar over det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.