gode stavere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2012

Janni.

Dejligt med så mange hjælpsomme folk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Mutti2B

Eeej, det var da ellers lige noget for en lægesekretærelev som mig

Anmeld

12. maj 2012

Kay

crille skriver:

Lyder til at der er mange der har meldt sig på banen  

jeps og har allerede fået svar tilbage fra alle

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Janni. skriver:

Dejligt med så mange hjælpsomme folk 

ja det er skønt... der er så mange dejlige kvinder her inde

Anmeld

12. maj 2012

MorDk

Så kan du evt. lavet et mix 

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Eeej, det var da ellers lige noget for en lægesekretærelev som mig

det er måske din tur næste gang der kommer jo også til at skulle skrives takke kort... og navngivnings indbydelse men til den tid har du sikkert selv hænderne fulde

Anmeld

12. maj 2012

Mutti2B

Kay skriver:

det er måske din tur næste gang der kommer jo også til at skulle skrives takke kort... og navngivnings indbydelse men til den tid har du sikkert selv hænderne fulde

He he, ja det har du sikkert ret i . Men spørg endelig for det kan jo godt være at jeg trænger til noget hjernegym

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

He he, ja det har du sikkert ret i . Men spørg endelig for det kan jo godt være at jeg trænger til noget hjernegym

oki skal jeg prøve at huske... det går ik så godt med det der huske i øjeblikket... tror jeg har fortidlig ammehjerne...

Anmeld

12. maj 2012

Mutti2B

Kay skriver:

oki skal jeg prøve at huske... det går ik så godt med det der huske i øjeblikket... tror jeg har fortidlig ammehjerne...

Ha ha haaaa, det fik jeg allerede samme dag jeg fik de to streger . Nu forstår jeg lige pludselig mine veninder der har fået børn

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Ha ha haaaa, det fik jeg allerede samme dag jeg fik de to streger . Nu forstår jeg lige pludselig mine veninder der har fået børn

ja... det er utroligt... hvorfor dælen er det sådan... man burde sgu da blive bedre til at huske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.