Er det for mærkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Anonym trådstarter

Okay .. 

Sagen er den at jeg er alene med til en på knap 20 måneder, og jeg var så på date igår. (har fri weekend)
Og det var sådan ja, ved ikke helt .. men så er jeg inviteret ud igen i aften, men af en helt anden - er det for mærkeligt at tage afsted eller hvordan?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tag du bare afsted!  Du dater jo... Der er ingen regler for, at man ikke må date flere på en gang

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Tag du bare afsted!  Du dater jo... Der er ingen regler for, at man ikke må date flere på en gang

hehe okay super  

Anmeld

12. maj 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Okay .. 

Sagen er den at jeg er alene med til en på knap 20 måneder, og jeg var så på date igår. (har fri weekend)
Og det var sådan ja, ved ikke helt .. men så er jeg inviteret ud igen i aften, men af en helt anden - er det for mærkeligt at tage afsted eller hvordan?  

du må date så mange du vil..

men husk livets fingerregel :

Behandel andre som du selv vil

så hvis du synes det er fjing fjong ham fra igår tager på date med en anden så  - go dating

Anmeld

12. maj 2012

Anonym trådstarter

Carl-Emil's mor skriver:

du må date så mange du vil..

men husk livets fingerregel :

Behandel andre som du selv vil

så hvis du synes det er fjing fjong ham fra igår tager på date med en anden så  - go dating

jo tak

Anmeld

12. maj 2012

Kay

man kan sagtens gå på date med mere end en... man skal jo svømme med mange fisk før man finder den rigtige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.