Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Igår, og lidt idag kunne jeg nermærst tage noget bussemands agtig udflåd af mine trusser ?
Er det grundet min æl ?
Håber i kan hjælpe, og sorry ved godt det er skide klamt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bussemands agtig? hihi. Det er svært at svare på. Fertilitets udflåd ligner nærmest æggehvide Så hvis det ligner det, kunne det godt tænkes
sådan noget får jeg nogle gange dagen efter (eller 2 dage efter) vi har haft sex... tror det er raster fra manden
Anonym skriver: Hej piger Igår, og lidt idag kunne jeg nermærst tage noget bussemands agtig udflåd af mine trusser ? Er det grundet min æl ? Håber i kan hjælpe, og sorry ved godt det er skide klamt..
hvis vi snakker bussemand som i sådan en grønbørne næse så har du måske fået fanget dig en gang infektion..
Det var sådan helt tykt, det var ikke som æl udflåd.. det var mere som en fast busser (sorry sproget)
Tja men burde jeg ikke så have fået det før måske ?
det var gennemsigtig og lidt hvid agtig..
Anonym skriver: Det var sådan helt tykt, det var ikke som æl udflåd.. det var mere som en fast busser (sorry sproget) Tja men burde jeg ikke så have fået det før måske ?
det er meget sjældent jeg får det.. tror det har noget at gøre med om jeg har været på toilettet og fået det hele ud bag efter... eller om der har siddet en lille rast der kommer ud... men jeg vil klart beskrive konsistensen som pussemans agtig... men farven som hvidlig/gennemsigtig
Kay skriver: det er meget sjældent jeg får det.. tror det har noget at gøre med om jeg har været på toilettet og fået det hele ud bag efter... eller om der har siddet en lille rast der kommer ud... men jeg vil klart beskrive konsistensen som pussemans agtig... men farven som hvidlig/gennemsigtig
Tak for hjælpen, tror nu godt det kan være det :-))
Jo kan det godt det har jeg også oplevet
.. altså sådan en nærmest vingumme, gelé agtig ikke?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128