Er så nervøs for om mit hoved spiller mig et puds.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.192 visninger
9 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Ja, jeg har været igang med metformin og Pregnyl. Klinikken sagde jeg havde 3 fine æg efter allerede første omgang med Pregnyl  Så var super glad..

Men nu har jeg den sidste uge haft niv og jag i underlivet, haft ømme bryster og har endda haft 2 dage med let kvalme.

Kunne være så dejligt at det virkede i første omgang, men er samtidig bange for om det er mit hoved der gør de ting ved min krop og ikk en ny lille baby.

Jeg syntes ikke selv at jeg tænker over, kun når jeg nogle gang sætter mig og kan mærke at det spænder når jeg skal ned og sidde, eller når noget kommer i nærheden af mine bryster og jeg lige siger av. De sidste 2 dage har det endda gjort ondt at vende mig i sengen fordi mine bryster gnides mod lagnet.

Har testet men den er (stadig) negativ, så venter bare på testdagen.

Hvordan havde i det ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

M (:

Norman skriver:

Ja, jeg har været igang med metformin og Pregnyl. Klinikken sagde jeg havde 3 fine æg efter allerede første omgang med Pregnyl  Så var super glad..

Men nu har jeg den sidste uge haft niv og jag i underlivet, haft ømme bryster og har endda haft 2 dage med let kvalme.

Kunne være så dejligt at det virkede i første omgang, men er samtidig bange for om det er mit hoved der gør de ting ved min krop og ikk en ny lille baby.

Jeg syntes ikke selv at jeg tænker over, kun når jeg nogle gang sætter mig og kan mærke at det spænder når jeg skal ned og sidde, eller når noget kommer i nærheden af mine bryster og jeg lige siger av. De sidste 2 dage har det endda gjort ondt at vende mig i sengen fordi mine bryster gnides mod lagnet.

Hvordan havde i det ? 

Har ingen erfaringer med graviditet eller testdage, men vil da lige sende et par krydsede fingre samt lidt held og lykke!   

Anmeld

12. maj 2012

ønskebørn74

Norman skriver:

Hvordan havde i det ? 

held og lykke med det..

Anmeld

12. maj 2012

Kay

da jeg blev gravid havde jeg bare ømme bryster... mærkede ik rigtig andre syntomer før jeg var lidt længere...

men det lydder da som et lovende tegn

for en posetiv test

Anmeld

12. maj 2012

Miin'Baby'Mus

M (: skriver:

Har ingen erfaringer med graviditet eller testdage, men vil da lige sende et par krydsede fingre samt lidt held og lykke!   

Mange tak 

Anmeld

12. maj 2012

Miin'Baby'Mus

ønskebarn74 skriver:

held og lykke med det..

Mange tak hehe 

Anmeld

12. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

da jeg blev gravid havde jeg bare ømme bryster... mærkede ik rigtig andre syntomer før jeg var lidt længere...

men det lydder da som et lovende tegn

for en posetiv test

Okay, så du fik ømme bryster sådan næsten lige med det samme?  Så er jeg måske ikke helt åndssvag hehe

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Norman skriver:

Okay, så du fik ømme bryster sådan næsten lige med det samme?  Så er jeg måske ikke helt åndssvag hehe

jeg havde det 3 dage før jeg testede posetiv så ja

Anmeld

12. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Kay skriver:

jeg havde det 3 dage før jeg testede posetiv så ja

Okay, jamen så håber jeg da  Tak

Anmeld

12. maj 2012

Kay

Norman skriver:

Okay, jamen så håber jeg da  Tak

så lidt glæder mig til at høre om resultatet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.