Er min mælk forsvundet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

661 visninger
4 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

christinak

Jeg er startet på at malke en flaske ud til min søn til om natten da han er meget vågen. Han ammer hver anden time og spiser ca 20 min og er mæt. I nat fik han en flaske og sov 4 timer så det var rigtig fint, og jeg malkede 200 ml ud da mine bryster var ved at springe. Men resten af dagen har de bare ikke givet særlig meget mælk, og min søn skriger hele tiden og vil ligges til brystet og der kommer bare ikke rigtig noget mælk. Hvordan kan min mængde af mælk lige pludselig ændre sig så meget? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

Davidsen87

Det er ikke væk, løber bare ik så hurtig

Anmeld

12. maj 2012

sandramor

hvor gammel er din søn nu?
det er meget normalt at omkring 4 uge falder produktionen meget og derfor vil din søn nok melde sig hyppigere for at sætte produktionen op igen... det kan være en sej kamp men det kommer igen hvis du blir ved....
samtidig er det faktisk om natten det er rigtig vigtigt at amme da man åbenbart om natten udskiller nogle hormoner mens man amner som også er med til at sætte mængden op.... det har jeg ihvertfald læst og min sp sagde det samme....

Anmeld

12. maj 2012

Aagaard

sandramor skriver:

hvor gammel er din søn nu?
det er meget normalt at omkring 4 uge falder produktionen meget og derfor vil din søn nok melde sig hyppigere for at sætte produktionen op igen... det kan være en sej kamp men det kommer igen hvis du blir ved....
samtidig er det faktisk om natten det er rigtig vigtigt at amme da man åbenbart om natten udskiller nogle hormoner mens man amner som også er med til at sætte mængden op.... det har jeg ihvertfald læst og min sp sagde det samme....

Min SP har sagt det samme, at hvis man skulle springe en amning over var det vigtigt at det ikke var om natten

Held og lykke med at få produktionen op igen - du kan evt prøve at skrive til Frøken J. Hun lavede næsten ikke andet at amme de første 4 mdr efter hendes datter blev født. Hun har fåske et par tips

Anmeld

12. maj 2012

christinak

Aagaard skriver:

Min SP har sagt det samme, at hvis man skulle springe en amning over var det vigtigt at det ikke var om natten

Held og lykke med at få produktionen op igen - du kan evt prøve at skrive til Frøken J. Hun lavede næsten ikke andet at amme de første 4 mdr efter hendes datter blev født. Hun har fåske et par tips

Jeg suplerer flasken til nat med amning og så vågner han midt på natten og bliver ammet der også så nat amningen er ikke helt væk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.