Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LuLy skriver: Det bliver rigtig spændende, hun kommer til at elske det - er mere bekymret for mig Jeg er i DEN grad blevet rastløs, har gået hjemme i næsten et år nu, så trænger til at komme igang igen
Det bliver rigtig spændende, hun kommer til at elske det - er mere bekymret for mig Jeg er i DEN grad blevet rastløs, har gået hjemme i næsten et år nu, så trænger til at komme igang igen
ja du bliver nok lidt mor pylret.. men det er da også bare 100% ok
Jeg ville kede mig til sidst tror jeg... Syntes godt nok 1 år er laaaang tid ..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: MIN FØDSELSDAGGGGG
MIN FØDSELSDAGGGGG
Hvornår har du fødselsdag ??
Heeeyyyyyyyyyyy du har fået nyt profilbillede .. Det ser sku godt ud
4kløver skriver: Til min veninde føder Til manden rejser en uge
Til min veninde føder Til manden rejser en uge
Sender vestøv ...
Hvor skal manden hen ?
AalborgPigen skriver: Hvornår har du fødselsdag ?? Heeeyyyyyyyyyyy du har fået nyt profilbillede .. Det ser sku godt ud
Det har jeg den 31 Maj!
Åh tak!
Glæder mig til d. 18 = testdag!
Jeg glæder mig sådan til d. 1. juni hvor jeg skal have taget min spiral ud selvom jeg ved det bliver viirkelig ubehageligt så har jeg glædet mig til at starte projekt baby nr. 2 så længe! Og så glæder jeg mig selvfølge til at stå med en postiv test og gøre min søn til storebror <3
rikkeregnbue skriver: Det har jeg den 31 Maj! Åh tak!
Uhhh ..
Anonym skriver: Glæder mig til d. 18 = testdag!
AalborgPigen skriver:
Tak Det er simpelthen så spændende. Har mange symptomer, er så er lidt spændt på at finde ud af om det er indbildning eller rigtig nok
Gigl skriver: Jeg glæder mig sådan til d. 1. juni hvor jeg skal have taget min spiral ud selvom jeg ved det bliver viirkelig ubehageligt så har jeg glædet mig til at starte projekt baby nr. 2 så længe! Og så glæder jeg mig selvfølge til at stå med en postiv test og gøre min søn til storebror <3
De siger at den skulle være nem at få ud ... Så tror bare du skal tænke at det nok skal gå Selvom det er svært.. Jeg har selv en spiral.. Og jeg får ikke min ud.. Den var så mega svær at ind, så den kommer da aldrig ud !
Krydser fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128