Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Ej hvor skønt Hva skal i holde en fest for ?
Ej hvor skønt
Hva skal i holde en fest for ?
Vi skal fejre, at jeg endelig kan kalde mig cand.mag. efter næsten 7 år på uni
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AalborgPigen skriver: JEG ER SÅ MISUNDELIG !!!!! Har i været der før ? Jeg kan godt forstå du glæder dig super meget .. Det bliver da fantastisk
JEG ER SÅ MISUNDELIG !!!!!
Har i været der før ?
Jeg kan godt forstå du glæder dig super meget .. Det bliver da fantastisk
Jeg har været der en gang, for nogle år siden inden Vito kom til verden.
Nu flyder han 3 om et par mdr, og kender mange disney figuere, så der kunne ikke være mere perfekt for os
I kan være forbedt på mega billiede spam når jeg kommer hjem
http://miniministeren.blogspot.com/
Månsson skriver: Ja hun tog afsted i marst også kommer de så til kbh der den 15 også ser vi hende først til november igen.. Ja det kunne jeg godt forestille mig blev noget underligt men hvor må det os være en rar fornemmelse
Ja hun tog afsted i marst også kommer de så til kbh der den 15 også ser vi hende først til november igen.. Ja det kunne jeg godt forestille mig blev noget underligt men hvor må det os være en rar fornemmelse
Så er hun sørme meget væk.. Hvad arbejder hun som ?
Ja det er en fantastisk fornemmelse
Lisbeth1985 skriver: Vi skal fejre, at jeg endelig kan kalde mig cand.mag. efter næsten 7 år på uni
Ej hvor FANTASTISK
AalborgPigen skriver: Det kan jeg godt forstå du syntes.. Men men jeg er sikker på det nok skal gå !! Men jeg er sikker på at når man tænker det skal gå, så går det også !
Det kan jeg godt forstå du syntes..
Men men jeg er sikker på det nok skal gå !! Men jeg er sikker på at når man tænker det skal gå, så går det også !
lad os sige det sådan, at hvis de krummer et hår fra min mands hovede.. så kan de fandeme få lov at prøve en dansk terorist kvinde.. egen medicin du ved..
AalborgPigen skriver: Så er hun sørme meget væk.. Hvad arbejder hun som ? Ja det er en fantastisk fornemmelse
numsefisk skriver: Jeg har været der en gang, for nogle år siden inden Vito kom til verden. Nu flyder han 3 om et par mdr, og kender mange disney figuere, så der kunne ikke være mere perfekt for os I kan være forbedt på mega billiede spam når jeg kommer hjem
Jeg har været der ca.15 gange.. JEG ELSKER DET
Jeg er bare fan, helt ind til det inderste
Jeg glæder mig allerede til billedespam, så spam du bare
Og hvor bliver det dejligt at din søn kender figurerne, så er det lidt sjovere
godt gået søde!!!!
Månsson skriver: Hun er barmanager Har du selv fundet din mor eller hvordan? Håber det er okay jeg spørger ellers siger du bare til
Hun er barmanager Har du selv fundet din mor eller hvordan? Håber det er okay jeg spørger ellers siger du bare til
Barmanager, det lyder spændende. Jeg er selv tjener, men kunne ikke sejle.. Jeg bliver så dårlig
Ja har selv fundet hende.. Du spørg bare, Jeg er vant til at folk spørger
Jeg har ikke set hende siden jeg var 1 ½ år.. Og begyndte at snakke meget småt med hende da jeg var 20.. Og bliver nu 23 .. Så det har taget os 3 år at komme hertil.. Og vi har dælme haft mange NEDTURE.. men der kommer heldigvis flere opture.. Men det er sku hårdt at snakke med en man ikke kender !
ønskebarn74 skriver: lad os sige det sådan, at hvis de krummer et hår fra min mands hovede.. så kan de fandeme få lov at prøve en dansk terorist kvinde.. egen medicin du ved..
Nu får du mig til at grine ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128