Hej alle i dejlige kvinder
(Og mænd, selvfølgelig)
Vores datter runder snart de 4 mdr, her d. 23
Dejlige store unge på snart 7 kg 
Hun er ammet den første måned indtil hun ikke blev mæt mere, og har så været MME-barn siden hun var 1 måned gammel 
Hun har altid haft et super sove-hjerte.. Dvs. hun blev lagt kl. 20 ca, og så vågnede kl. 5, fik en flaske 200ml, og så sov videre til kl. 10 om formiddagen.. Og det er sikkert et luksusproblem vi har nu, men nu vil hun ikke sove på samme måde mere..
- Nu falder hun i søvn ca. kl 21, sover til kl. 04, får 200ml, skal så være vågen i ca to timer, før jeg skal "tvinge" hende i søvn igen, og så kan hun sove til kl. 8 ca..
Så vi tænker at vi måske snart skal starte op på grød eller vælling? Jeg læser flere steder at trods der står 6 mdr på vællingen, starter flere op fra 3 mdr's alderen?
- Andre starter så op med grød eller mos først?
Hvad er bedst??
Vi tænker at ved at give vores datter mere solid mad i løbet af aftenen, kan vi få hendes stabile rytme tilbage??
- Vi er klar over spisespring (eller hvad det nu hedder) og søvnendringer i løbet af barnets liv
Men nu hvor hun har haft en super soverytme, vil vi gerne holde hende i den jo 
Håber at i kan give nogle gode svar (gerne forklaret som var jeg 2 år, jeg er åbenbart lidt tungnem ang alt det her mad og sådan
)
Hilsen en mor med en sulten datter 
Anmeld