Test positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.788 visninger
6 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

pigemusen

Er det meget normalt eller er det tidligt at teste positiv graviditet 11 dage efter ægoplægning ved ivf behandling eller hvordan regner man det ud ang ægløsning og de normale 14 dage??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

ønskebørn74

privatdagplejeodense skriver:

Er det meget normalt eller er det tidligt at teste positiv graviditet 11 dage efter ægoplægning ved ivf behandling eller hvordan regner man det ud ang ægløsning og de normale 14 dage??

der er en del der allerede tester påsitiv her.. men vær opmærksom på at æl sprøjten er i blodet op ti 14dg efter den er taget..

Anmeld

12. maj 2012

pigemusen

ønskebarn74 skriver:

der er en del der allerede tester påsitiv her.. men vær opmærksom på at æl sprøjten er i blodet op ti 14dg efter den er taget..

Er det meget normalt eller er det tidligt at teste positiv graviditet 11 dage efter ægoplægning ved ivf behandling eller hvordan regner man det ud ang ægløsning og de normale 14 dage??

Anmeld

12. maj 2012

pigemusen

Er det meget normalt eller er det tidligt at teste positiv graviditet 11 dage efter ægoplægning ved ivf behandling eller hvordan regner man det ud ang ægløsning og de normale 14 dage??

Jeg er ikke i behandling men er ved at kigge tilbage hvor tidligt jeg testede da jeg var i behandling og sp til hvornår jeg burde kunne teste mig nu uden behandling. :-)'

Anmeld

12. maj 2012

pigemusen

Jeg er ikke i behandling men er ved at kigge tilbage hvor tidligt jeg testede da jeg var i behandling og sp til hvornår jeg burde kunne teste mig nu uden behandling. :-)'

Anmeld

12. maj 2012

ønskebørn74

ok, så lig dit spørgsmål under prøver at blive gravid.. her hører spørgsmåle om behandling hen og ikke de andre..

Anmeld

13. maj 2012

Nessie

Jeg troede også du spurgte i forhold til at få lagt æg op.

Men prøver du at bliver naturligt gravid, kan du jo bare teste den dag din mens burde være dukket op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.