Jeg har ikke helt forstået det endnu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
12. maj 2012

Anonym trådstarter

Vi har forsøgt i 5 mdr nu og havde egenlig accepteret, at det nok skulle komme, når jeg engang stoppede med at tænke så meget over det!

Men så skete det *sgu* alligevel. . . jeg fandt ud af at jeg var gravid i torsdags - jeg har egentlig vist det hele ugen, men testede først torsdag, selvom jeg først skulle have mens i dag. . .

Jeg har været træt og mit underliv har gjort ondt, som om nogen nev i det!!

I den her omgang har jeg fået to gange zoneterapi, jeg har "talt" til min livmoder og jeg har flere gange om dagen sagt til mig selv, at jeg var klar til at lade en lille barn vokse i mig og så har vi brugt en ægløsingstest, som dog bare bekræftede at jeg havde ægløsning, der var jeg selv troede det!!

Det er ikke gået helt op for mig endnu, men mon ikke det kommer stille og rolig!!!

Vi skal være forældre - weeeeeeeeeeeee

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2012

MMOGM

Anonym skriver:

Vi har forsøgt i 5 mdr nu og havde egenlig accepteret, at det nok skulle komme, når jeg engang stoppede med at tænke så meget over det!

Men så skete det *sgu* alligevel. . . jeg fandt ud af at jeg var gravid i torsdags - jeg har egentlig vist det hele ugen, men testede først torsdag, selvom jeg først skulle have mens i dag. . .

Jeg har været træt og mit underliv har gjort ondt, som om nogen nev i det!!

I den her omgang har jeg fået to gange zoneterapi, jeg har "talt" til min livmoder og jeg har flere gange om dagen sagt til mig selv, at jeg var klar til at lade en lille barn vokse i mig og så har vi brugt en ægløsingstest, som dog bare bekræftede at jeg havde ægløsning, der var jeg selv troede det!!

Det er ikke gået helt op for mig endnu, men mon ikke det kommer stille og rolig!!!

Vi skal være forældre - weeeeeeeeeeeee

Åhh hvor er det bare super dejligt for jer 

KÆMPE TILLYKKE herfra! 

Anmeld

12. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Stort tillykke til jer.

Anmeld

12. maj 2012

LR85

Nååååå, kæmpe tillykke. Det er bare en stor dag når man står med den test i hånden. 

Tillykkee

Anmeld

12. maj 2012

Helloo

Stort tillykke 

Anmeld

12. maj 2012

M (:

Stort tillykke! Hvor er det skønt for jer! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.